Gecondoleerd
Voor een volgende keer dat punt ook graag invullen. Op GoT verwachten we iets meer eigen inzet dan het gemiddelde forum. Zie ook
Het algemeen beleid #quickstart. Juist de regels van fora en websites zal je goed tot je moeten nemen als je wilt gaan verkopen. Anders krijg je gesloten topics of advertenties die niet aan de standaard voldoen.
Kijkende naar wat je hier noemt voor hardware en wat Google mij toont lijkt het vooral op audio tuning apparaat/accessoires. Op GoT zijn die niet geheel populair. Je kan
https://tweakers.net/aanbod/ proberen maar ik denk dat je op bijvoorbeeld HT Forum meer kans maakt. Nadeel is wel dat je eerst 50 posts moet doen voordat je mag plaatsen in De Markt. Of je moet donateur worden. Let op, elke advertentie dient een eigen foto te hebben anders wordt deze gesloten. Andere optie is HiFi.nl. Ik weet alleen dat ze een tweedehands sectie hebben. Geen idee hoe levendig die is en welke regels er aan verbonden zijn.
Grappig dat je op Tweakers terecht bent gekomen. Als ik Google op termen als "forum" en "HiFi" of "Audio" kom ik eerder uit op sites als HifiForum.nl, met ook een Koop & Verkoop gedeelte. Of audiofreaksforum.nl. Geen idee hoe levendig die fora zijn, ik zie ze nu voor het eerst nu ik er lukraak naar zoek. Dergelijke termen leveren mogelijk meer sites op die een verkoop gedeelte hebben.
Marktplaats is ook zo gek nog niet. Ik heb daar ook aanzienlijk wat audio verkocht. Weet alleen wel goed wat je in huis hebt en wat het waard is. Onzin biedingen zal je altijd hebben maar voor mijn gevoel ligt die frequentie op Marktplaats hoger.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.