V&A RSS feed delay?

Pagina: 1
Acties:

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-10 21:05
Hoi.

Ik zat zojuist naar jullie RSS feedback te kijken: https://tweakers.net/feeds/va/aanbod.xml echter zie ik dat het refresh niet instant is op wat er gepost wordt.

Hoort dit zo?

Cheers,

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

Ja, onze feeds worden periodiek gecached.

Intentionally left blank

• Joao
Dank voor je antwoord. Dat is wel jammer, een real-time RSS feedback zou echt top zijn.
Wellicht een idee om dit een keer intern te bespreken? :-) Denk dat meer Tweakers dit handig zouden vinden.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De feed wordt op dit moment elke 5 minuten gerefreshed. Wat zou het voordeel zijn van vaker / realtime? Daarnaast zouden we dan denk ik eerst moeten onderzoeken hoevaak deze specifieke feed ueberhaupt nog wordt gebruikt. Ik ben bang dat RSS tegenwoordig wel aardig passè is...

Intentionally left blank

• Joao
crisp schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:59:
De feed wordt op dit moment elke 5 minuten gerefreshed. Wat zou het voordeel zijn van vaker / realtime? Daarnaast zouden we dan denk ik eerst moeten onderzoeken hoevaak deze specifieke feed ueberhaupt nog wordt gebruikt. Ik ben bang dat RSS tegenwoordig wel aardig passè is...
Make sense, het is meer zodat de V&A instant is. Als je een leuke deal tegenkomt en je bent op dat moment niet op de V&A page; dan krijg je alsnog een notificatie.
Ik denk inderdaad dat er niet zoveel mensen RSS meer gebruiken.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wontfix dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1