nieuwe Final Fantasy Trailer

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
ik post dit hier en niet ergens anders. omdat de meeste gamers deze film wel willen zien. maar is een coole trailer alleen jammer dat het zo'n lage resolutie is

http://www.spe.sony.com/movies/finalfantasy/trailernew/fate_v2.mov

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 22:04
heb de film stiekum al >:)

Verwijderd

Heb de film stiekem ook al maar wacht toch nog 2 weekjes om toch in de bios te kijken, kwaliteit van het beeld vind ik bij deze film toch zeker belangrijk :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 20:26

Sick Nick

Drop the top!

Wie heeft hem stiekem nog niet dan >:)
Waarschijnlijk samen met Jurassic Park 3, want die heb ik ook (plus nog een hele zooi andere, 150+)

Verwijderd

JP-3 heb ik inderdaad ook en op het moment op mijn HD ook nog Akir, TombRaider, Planet of the Apes (nieuwe versie), Shrek en Swordfish staan.

Voor de rest heb ik geen gedownloaden aangezien we een videotheek aan huis hebben :) Dus uiteindelijk krijg ik ze toch in een ietsje betere kwaliteit :) Ik gebruik deze films merendeel om te kijken of ik ze in de bios nog eens wil zien. Ga Plantet o/t Apes nog een keer in de Bios zien was zeer vermakelijk :) Shrek had ik al gezien in de Bios, TombRaider ga ik geen 15 gulden aan uitgeven wacht wel op DVD:)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
heb hem ook al op dvd alleen jammer is dat geluid een beetje laat komt .

maar het is een mega film :9~ .
echt een aanrader

"If u do something do it with style, or do it at all."

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben misschien 1 van de weinige mensen die de meeste films nog gewoon in de bioscoop kijkt, zo ook The Spirits Within.

Weet iemand wanneer deze film hier in Nederland uit gaat komen?

ik kan niet wachten! :)

Verwijderd

16 aug als ik me niet vergis, maar als je in het zuiden van het land woont kan je wellicht beter naar metro/kine(?!)-polis in de antwerpse haven gaan.. groot scherm, kickass gluid zal 't tripje meer dan waard zijn imho

Verwijderd

mja over 2 weekies is ie hier in de bios.
kheb em ook al wel een maandje hier liggen als VCD maar de kwaliteit is niet optimaal :'(
maar goed zodra die hier als DVD uitkomt komt ie mooi bij mijn verzamelijk Final Fantasy CDs te staan *D
Pagina: 1