Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 17:56
Mijn galaxy S7 heeft geen ruimte meer op het geheugen.
Nu probeer ik de telefoon aan te sluiten op windows maar daar is de dcim/camera map leeg.

Ik heb geprobeerd om te vegen en mediabesranden overdragen op USB aan te klikken maar dit werkt ook niet.
Ik heb gekeken of ik in de goede map keek en dat was het geval.

Ook heb ik hetzelfde met mijn tablet geprobeerd en op deze werkt het wel.

Weet iemand hoe je alsnog foto's van een volle smartphone over kunt zetten naar de PC.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Als je via USB koppelt moet je op je mobiel aangeven dat je data wilt delen. Niet enkel foto's delen aanzetten (dit werkt niet goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
Ik heb smpt gekozen. Het gekke is dat dit met mijn tablet uitstekend werkt maar dat die met mijn telefoon alleen maar lege mappen geeft.

Ik heb een update gedaan maar niets werkt. Op de een of andere manier wil mijn telefoon niet delen met de pc.

Wat ik ook opvallend vind is dat ik op de telefoon geen bevestiging krijg op het moment dat ik hem aansluit op de pc

[ Voor 46% gewijzigd door asset185 op 28-04-2020 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat als je onder ontwikkelaaropties kijkt. Geloof dat daar een optie met USB staat. Deze modus activeer je door 10x op build nummer te klikken onder telefoon info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
Ik kan dus wel de map screenshots openen. Met de map camera heb ik problemen.

Ik weet niet of het eraan kan liggen dat in de map camera 3647 bestanden heb staan. Ik weet niet of het daar aan kan liggen. er moet toch een manier zijn om grote hoeveelheden bestanden van de telefoon naar de PC te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 13:43
Maak gebruik van Google photo's. gratis onbeperkt backup van je foto's. Niet de orginele kwaliteit, maar nog steeds prima.
Pagina: 1