Toon posts:

[PS4] internetverbinding valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo
Ik gebruik sinds kort een internetkabel voor mijn playstation 4, omdat mijn verbinding anders regelmatig uitviel. Dit werkt precies niet goed, want mijn verbinding valt nog steeds regelmatig weg waardoor ik niet online kan spelen, en de party verlaat.
Kan iemand me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
@Verwijderd Welkom op Tweakers! Ik heb je vraag afgesplitst nara een eigen topic, want je vraag hoort neit thuis in een Wifi-problementopic van iemand anders :)

Wat heb je al allemaal geprobeerd? Probeer zoveel mogelijk te omschrijven, zo hoeven wij geen oplossingen aan te bieden die je al hebt geprobeerd. Voor tips zie Het algemeen beleid #quickstart

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen nog maar op wifi geprobeerd en met een internetkabel (die je in een stopcantact moet steken). Ik heb meestal NAT type 2. Als ik mijn playstation heropstart werkt mijn verbinding wel meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Welke apparatuur gebruik je, Router/modem/Switch/powerline. Heb je het alleen met je PS4 of ook met andere apparatuur.

Is er wat veranderd sinds het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een powerline denk ik en het is eigenlijk vooral bij mijn PS4.
En het is eig altijd al zo geweest, maar tegenwoordig is het steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 23:17

Trouble

Everything is awesome

Wat gebeurd er als je niet de powerline gebruikt maar de utp rechtstreeks in de modem/router steekt?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn playstation en mijn router/modem staan wel niet bij elkaar. Maar misschien begrijp ik u niet zo goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:55:
Mijn playstation en mijn router/modem staan wel niet bij elkaar. Maar misschien begrijp ik u niet zo goed ?
Breng je PS4 naar je router/modem en sluit je internet kabel direct aan je PS4. Zo kunnen we uitsluiten of het aan je powerline zit.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20
NAT 2 en verbonden met poweline. Beide zijn directe indicatoren voor een instabiele verbinding tijdens gamen.

NAT2 kan je oplossen door port forwarding in te regelen (nee ga ik niet uitleggen, staan voldoende handleidingen al op Tweakers en het internet).

Power Line is nooit geschikt voor online gamen. Dus je zal toch genoodzaakt zijn een langere kabel vanaf je router naar je PS4 te brengen wil je stabieler gamen

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1