iPhone crashte zojuist bij mij en mijn neef vrijwel tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:02
Is bij jullie toevallig ook zojuist je iPhone gecrashed? Mijn iPhone X liep 10 min geleden helemaal vast, dat duurde een tijdje en op een gegeven moment ging het toestel rebooten, dat duurde ontzettend lang. Opzich allemaal geen probleem echter appte ik na 't opstarten met mijn neef en die vertelde dat zijn iPhone ook zojuist was crashed! Dat kan geen toeval zijn.....
Dus benieuwd of anderen dit ook zojuist hadden?

Edit: of kan het dit euvel zijn:
https://www.theverge.com/...h-text-bug-ios-13-problem

[ Voor 12% gewijzigd door Urk op 28-04-2020 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 09:24
Was het niet de 5g uitrol in Urk, of waar je dan ook was op dat moment?

[ Voor 36% gewijzigd door xinix03 op 28-04-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
xinix03 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:01:
Was het niet de 5g uitrol in Urk?
Ja vast als ik in Urk was geweest 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik acht de kans zeeeeer groot dat het inderdaad die bug is. Heel Twitter staat er vol mee (de app crasht meteen als iemand die tekst in z’n tweet heeft staan).

Als iemand dus voor de gein jullie allebei dat bericht heeft gestuurd via iMessage of WhatsApp dan blijft je apparaat crashen als je het bericht opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Bijzonder. Mijn iPhone is ook vastgelopen vanavond en zit sindsdien vast en een boot loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
De hoeveelste keer is het nu wel niet dat er zo'n bug is?
Kunnen ze niet iets verzinnen dat als dit gebeurt dat hij opspoort welke tekencombinatie dat doet en deze voorlopig niet meer toont? Want voorkomen lukt kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
jeroen3 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:02:
De hoeveelste keer is het nu wel niet dat er zo'n bug is?
Kunnen ze niet iets verzinnen dat als dit gebeurt dat hij opspoort welke tekencombinatie dat doet en deze voorlopig niet meer toont? Want voorkomen lukt kennelijk niet.
De derde keer.
2, 3 en 5 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
Epiloque schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:58:
Bijzonder. Mijn iPhone is ook vastgelopen vanavond en zit sindsdien vast en een boot loop.
Oh dat is helemaal bijzonder. Iemand loopt deze berichten dus op grote schaal te versturen of te posten... Ik kan iMessage en WhatsApp na de reboot gewoon weer gebruiken. Volgens mij gebeurde het bij mij toen ik WhatsApp opende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
deuxani schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:24:
[...]

Ik acht de kans zeeeeer groot dat het inderdaad die bug is. Heel Twitter staat er vol mee (de app crasht meteen als iemand die tekst in z’n tweet heeft staan).

Als iemand dus voor de gein jullie allebei dat bericht heeft gestuurd via iMessage of WhatsApp dan blijft je apparaat crashen als je het bericht opent.
Ja dat moet dan haast inderdaad wel deuxani....
Hmmm zit niets anders op dan op de patch wachten maar daar mag apple wel flink mee opschieten...
Pagina: 1