Toon posts:

Probleem tv weergave ATI-ALL-IN-WONDER

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje kan ik niet meer de TV weergave starten. Dus mijn TV-out kan ik niet gebruiken. Bij beelschermeigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> weergave kan ik normaliter de TV out activeren. Nu staat er dat deze niet is aangesloten. Iemand een oplossing?

Verwijderd

a) Autedetecteren uitzetten in de driver als je dat kunt vinden en met de hand doen

b) Misschien is die ook echt los. Heb je de kabels en toestanden al goed gecontroleerd ?

c) Je TV staat uit ;)

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op maandag 06 augustus 2001 09:58 schreef Hooi het volgende:
a) Autedetecteren uitzetten in de driver als je dat kunt vinden en met de hand doen

Kun je me vertellen waar dat staat? Ik neem aan dat je dit al eens bij de hand hebt gehad?

Verwijderd

Ja,
bij een Geforce MX ;)

In de beeldscherm eigenschappen.
Ergens bij de Twinview instellintgen
Had je nu de physieke kabel al nagelopen of niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 12:41 schreef Hooi het volgende:

Had je nu de physieke kabel al nagelopen of niet ?
Nee, zit nu op mijn werk. Maar hoe kan het nu daaraan liggen? TV out stuurt toch alleen maar signaal en ontvangt toch niet? Ik heb de TV out naar de video lopen en die is goed.

Verwijderd

Uh uh,
omdat er een 2 volt pull up spanning op staat, kan de kaart zien of het apparaat is aangesloten.

uit kan betekenen dat er dus geen TV out werkt. (Ingewikkeld, dan moet je booten met de VCR aan..)

Dus met de hand twinview apparaat kiezen, en op niet automatisch zetten. Als dat lukt, (en het was de oorzaak....) heb je geen centje last meer.

Verwijderd

Zet je resolutie eerst eens op 800x600 of 640x480 en probeer het dan nog eens.

• GeenHackman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 21:19
Welke AIW heb je en welke versie drivers... Soms de Rage 128 met de "unsupported" drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 18:34 schreef GeenHackman het volgende:
Welke AIW heb je en welke versie drivers... Soms de Rage 128 met de "unsupported" drivers?
Wel de Rage met de unsupported drivers maar ik had eerst de supported drivers (hij deed het toen). Echter opeens was het afgelopen. :'( Toen maar eens de nieuwe drivers gehaald maar helaas heeft dat niet geholpen. Wel het stanby probleem is nu opgelost. :)

Verwijderd

Topicstarter
Alles werk weer. Was inderdaad de kabel. Daar zat een breuk in. Toevallig de kabel uitgeleend en een andere terug gekregen en ineens werkte het weer. Achteraf bleek er dus een breuk in de originele kabel te zitten. Soms zit het mee.... :)
Pagina: 1