Ik zoek een betere oplossing voor onze netwerk situatie dan dat wij op dit moment hebben.
Op dit moment hebben wij.
• Ziggo Max (500/40)
:fill(white):strip_exif()/f/image/EP5iXdbqxGmfr5aIOPEQ30nN.png?f=user_large)
Op de Wifi is er het volgende aangesloten:
Helaas is het wifi signaal op de slaapkamer (maar ook in het tegenovergestelde deel van de woonkamer) nog steeds belabberd (soms 30 up, soms helemaal niks) waardoor bijvoorbeeld twitch streams of netflix/ziggotv kijken geen prettige ervaring is.
daarom wil ik ons netwerk gaan uitbereiden/upgraden. echter zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op Tweakers maar ook andere websites zie ik heel veel goede verhalen over de Ubiquiti producten echter ben ik bang dat ik misschien wat vergeet.
Als ik het volgende lijstje bestel en dit in deze configuratie aansluit, ben ik er dan?
/f/image/KW9UrVSt7eECxB4YZ1nAbMIC.png?f=fotoalbum_large)
Excuses voor mijn slechte MS Paint skills
Wat is je budget?
500 euro, maar mocht dat iets overschreden worden is dat geen probleem
Ik hoor graag,
Op dit moment hebben wij.
• Ziggo Max (500/40)
:fill(white):strip_exif()/f/image/EP5iXdbqxGmfr5aIOPEQ30nN.png?f=user_large)
- Ziggo Connect Box
- Asus RT-AC66U
Op de Wifi is er het volgende aangesloten:
- Nintendo Switch
- 2x Iphone
- 2x Ipad
- Google Chromecast (TV Slaapkamer)
Helaas is het wifi signaal op de slaapkamer (maar ook in het tegenovergestelde deel van de woonkamer) nog steeds belabberd (soms 30 up, soms helemaal niks) waardoor bijvoorbeeld twitch streams of netflix/ziggotv kijken geen prettige ervaring is.
daarom wil ik ons netwerk gaan uitbereiden/upgraden. echter zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op Tweakers maar ook andere websites zie ik heel veel goede verhalen over de Ubiquiti producten echter ben ik bang dat ik misschien wat vergeet.
Als ik het volgende lijstje bestel en dit in deze configuratie aansluit, ben ik er dan?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Netwerk switches | Ubiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE) | € 112,51 | € 112,51 |
2 | Access points | Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack) | € 80,01 | € 160,02 |
1 | Modems en routers | Ubiquiti Unifi Security Gateway (USG) | € 110,- | € 110,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 382,53 |
/f/image/KW9UrVSt7eECxB4YZ1nAbMIC.png?f=fotoalbum_large)
Excuses voor mijn slechte MS Paint skills
Wat is je budget?
500 euro, maar mocht dat iets overschreden worden is dat geen probleem
Ik hoor graag,