Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Op zich niet helemaal, omdat TBW staat voor total bytes written en een paar handjes vol bytes heb je binnen een fractie van een seconde al gehad.Mark_88 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:27:
fiks, danku!
drocona in "Ik mis een eenheid bij bytes written"
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Niet bij mij. Lijkt mij niet een cache dingetje na 20 minuten.
AMD Nieuwsdiscussie
Ik neem aan dat je de aanpassing ziet in de header van de tabel? Heb je een ander voorstel?-The_Mask- schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:00:
[...]
Niet bij mij. Lijkt mij niet een cache dingetje na 20 minuten.
@-The_Mask- doelt er denk ik op dat 'terrabytes written' geen bestaande term is en 'tbw' alleen gebruikt moet worden voor 'total bytes written'.Xtuv schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:07:
[...]
Ik neem aan dat je de aanpassing ziet in de header van de tabel? Heb je een ander voorstel?
Zelf vind ik de oplossing zo prima, omdat je het uitschrijft is het duidelijk wat er mee wordt bedoeld.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Precies, de afkorting van TBW is total bytes written. Als je een paar jaar echter continue een andere betekenis er aan gaat geven dan krijg je dat er heel lastig weer uit. En maak je het mensen onnodig onduidelijk als het op andere plaatsen wel juist staat. Denk dat hier genoeg voorbeelden van zijn geweest.
Dus in de tabel wordt het dan "Levensduur in total bytes written" en de eenheid in TB of PB en de tekst zelf is dan ook nog even aanpassen.
Dus in de tabel wordt het dan "Levensduur in total bytes written" en de eenheid in TB of PB en de tekst zelf is dan ook nog even aanpassen.
AMD Nieuwsdiscussie
Pagina: 1