"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Vraag
Alle reacties
Ik gebruik Eartrumpet (gratis uit de windows store) in plaats van de default optie in de systray (Eartrumpet nestelt zich daar ook, overigens). Die geeft gelijk een overzicht van de openstaande programma's die geluid willen (of kunnen) maken, met de mogelijkheid om dat middels schuifjes aan te passen.
Overall grijp ik toch het eerste naar volumeknoppen op mijn, keyboard, om vervolgens in Eartrumpet te kijken (en als laatste redmiddel de knop op mijn speakers)
Overall grijp ik toch het eerste naar volumeknoppen op mijn, keyboard, om vervolgens in Eartrumpet te kijken (en als laatste redmiddel de knop op mijn speakers)
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 28-04-2020 15:41 ]
Ik neem aan dat je boodschap is: aanpassingen in de standaard volume mixer master werken relatief door in de afwijkingen per applicatie.
En idd, dat is voor mij zat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Yup, works for me. Stom dat ik die functie gewoon compleet vergeten ben. Worden de presets per applicatie onthouden?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Pagina: 1