[fp] Lege reactie in overzicht ivm verwijdering advertentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Verwijderde V&A reactie in overzicht

Gereageerd op iemand z'n V&A advertentie om de BBG te bekijken voor het samenstellen van een PC, deze advertentie is volgens mij verwijderd, maar zorgt voor bovenstaande fout in het activiteiten overzicht op m'n profiel pagina. Maar is vervolgens wel correct weggefiltered in de zoek op reacties van in het linkje 'bekijk alle artikelen'.

Er is een leeg <a> element in de Artikel <td> en de link op het nummertje onder Reacties is anders dan die eronder, omdat de pagina waarschijnlijk niet meer bestaat:
code:
1
2
https://tweakers.net/?showReaction=14286762#r_14286762
https://tweakers.net/aanbod/1897532/va-titel.html?showReaction=12521952#r_12521952

Lijkt me dat reacties op verwijderde artikelen/advertenties niet in dit overzicht zouden moeten komen te staan, zoals in het zoekoverzicht.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Alle reacties

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

Mja, oude legacy code. Wontfix...

Intentionally left blank

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

DaFeliX

Tnet Devver
Dank je wel voor je melding.

Een V&A advertentie word niet echt verwijderd, hooguit verborgen. De reactie die hebt geplaatst, is dan ook niet weg; je kunt er alleen niet meer bij ;)

Op de "zoek op reacties van"-pagina gaat dit ook fout, alleen zit hier een extra controle in waardoor die regel niet getoond word. De telling ("Resultaten 1 t/m 50 van 710") neemt deze verborgen reacties wel mee. Je ziet dus op jouw eerste pagina van je reacties 49 items in plaats van 50.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

DaFeliX

Tnet Devver
Fix bleek eenvoudiger dan gedacht, we gaan er voor zorgen dat de reactie niet getoond wordt in dit overzicht, net als op de zoekresultaten. Dit komt eerstvolgende release (12 mei) mee.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

Toch gefixed dus :P

Intentionally left blank