Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik ben een complete PDA newbie, nu vroeg ik me af welke jullie me aanraden? Liefst zou ik ééntje met WinCE hebben. De Cassiopeia EM-750 lijkt me wel wat :P (heeft iemand hem al?)

Is het trouwens mogelijk een draadloze lanconnectie te krijgen met zo'n "speelgoedje" :) (dan kan ik bv. in de tuin wat surfen) >:) )

Alvast bedankt!

Verwijderd

Deze keuze is heel persoonlijk.

Ik heb zelf een iPaq 3660 omdat ik mijn PDA voor van alles en nog wat gebruik (internet, email, agenda, contacts, mp3, film, etc..). Hiervoor had ik een Palm Vx en dat is ook een perfect ding alleen minder krachtig (vind ik). Je kan met een Palm gewoon minder en er is minder multimedia toepassing voor.

Ik kan bijvoorbeeld complete DivX films afspelen op mijn PocketPC.

Mail/ICQ me voor meer info. :)

Groeten,
Wouter.

Admin van http://www.pocketpcminds.com

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info Wouter!

Die Ipaq ziet er ook zeer goed uit, zeker omdat Merlin erop blijkt te kunnen draaien... Ik dacht steeds dat het vrij evident was dat je een OS upgrade kon doen maar na wat research blijkt dit niet altijd te gaan?! :/

Over die Wireless lan toepassing, kun je deze op je Ipaq gebruiken?:
http://biz.yahoo.com/prnews/010801/law046.html
Hij komt van je site (D-Link Air DCF-650W).
Zijn er nog alternatieven? Wat kosten deze gadgets?

Ps. Wouter, nice site! Je hebt er alvast een vaste gebruiker bij :)

Thx,
ForMatPrO

Verwijderd

Die D-Link is een compact flash Wireless Lan kaart en is dus speciaal voor een Compact Flash uitbreidingsslot.

Er zijn nog genoeg andere wireless lan kaarten (PCMCIA) die je kan gebruiken. Hier heb je dan dus een PC uitbreidingsslot voor nodig. Als de kaart windows ce 3.0 ondersteund kan deze gebruikt worden in de pocketpc.

Over het algemeen zijn de wireless lan kaarten van Orinico of Intel erg goed (heb zelf de intel kaart en wil die CF D-Link kopen zodra die er is).

Groeten,
Wouter.

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

geen pocket pc hoor, die lopen vast!!! gewoon en palm met palm os. die pocket pcŽs zijn nog dik en zwaar ook

did not reach the following recipient(s):

Verwijderd

*zucht* ... daar gaan we weer.. de eindeloze discussie. Nogmaals: een pda is gemaakt voor een persoon met bepaalde eisen. Deze eisen kunnen bijvoorbeeld het afspelen van filmpjes zijn, dan zou deze persoon voor een pocketpc kunnen kiezen.

Ik noem maar een voorbeeld.

En wat jij zegt dat PocketPC's vaak vastlopen is onzin. Die van mij is nooit vastgelopen. Daarnaast: ik heb hiervoor een Palm Vx gehad en: JA, die werkte ook PERFECT. Ik moet wel zeggen dat ik de pocketpc krachtiger vind.

Groeten,
Wouter.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

kan je er ook films afspelen die
zeg maar 100 mb is??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Dan zal je een Silver Slider of CF Expansion pack voor moeten kopen + geheugen.

Ik heb zelf een Silver CF Slider en een 340MB grote microdrive.

Werkt perfect :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hoeveel kost zo'n ding eigelijk

micodrive bedoel ik dan :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1