Alternatief voor Wunderlist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 15:38
Ik ben al jaren fervent gebruiker van Wunderlist, maar deze stopt er binnenkort mee.

Nu wil ik m'n lijstjes niet kwijt raken, maar ook geen functionaliteiten. Ik vroeg me het volgende af:

* als je nà 6 mei overstapt, kun je je lijstjes dan nog exporteren/importeren in een nieuwe app?
* is er een app die hetzelfde doet als Wunderlist? Microsoft raadt zelf To-Do aan, maar dan is 'ie gekoppeld aan m'n MS-account, en ik weet niet of ik dat zie zitten.

Wat voor mij belangrijk is: bestanden kunnen koppelen aan taken, taken onderverdelen, lijstjes kunnen delen met anderen, geen beperking in actieve of afgevinkte taken, lijstjes kunnen groeperen, notities kunnen maken bij een taak, goede zoekfunctie.

OneNote vind ik 'n draak van 'n programma, dus die gaat 't sowieso niet worden.

@DaMarcus, @psychoclown zou dit topic een alias mogen in Android en Apple aangezien het een multi-platform-app is?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb TickTick al een aantal keer genoemd zien worden als alternatief. Op hun website adverteren ze nu ook dat het makkelijk is om je Wunderlist te importeren.

Daarnaast is het al sinds december 2019 bekend dat ze gaan stoppen, dus 6 mei lijkt mij een redelijk finale deadline. Ook als ik de tekst op de website lees: "It's time to let you know that on May 6th, 2020, we plan to shut down Wunderlist."

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 15:27
https://www.wunderlist.com/blog/join-us-on-our-new-journey/
Switching to To Do is a snap
If you’ve been with Wunderlist for a while, you probably keep a lot of your life in our app. You’ve planned it all – from groceries to holidays to birthday parties or maybe even your wedding. We’re here to help you pack that life up and ship it to To Do. We’ll even unpack at the other end. So, what are you waiting for? Hit that download button.
wat is er op tegen om een MS account te maken?

[ Voor 5% gewijzigd door PROnline op 28-04-2020 13:29 ]