Is dit beeldscherm kapot? Of kan hij gemaakt worden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-09 18:48
Hallo,

Mijn zwager werkte bij een radio studio en die is nu failliet. Hij heeft toen een beeldscherm voor mij op de kop weten te tikken, maar het beeld lijkt mij kapot...

Is dit nog te maken of is hij gewoon echt kapot en valt er niks meer mee te doen dan naar de schroot te brengen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T84HxKRnQmaQEDqpsmUGz8A6dx8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d95tFjsi8zHVSKjWAxcemRxJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:20
Eerste ingeving, hij is kapot.

Maar er mist nog heel veel info zoal welk merk type, hoe aangesloten, en waarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:39

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Andere kabel geprobeerd? Monitor al op andere pc aangesloten?

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wobelaar schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:05:
Hij heeft toen een beeldscherm voor mij op de kop weten te tikken, maar het beeld lijkt mij kapot...
Toch niet letterlijk het scherm op de kop getikt? In dat geval is het scherm nu stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wobelaar
Het gaat om de Lenovo Thinkvision L2440P. Ik heb hem en met DVI en met VGA aangesloten. Vga op een laptop (verloopstekker hdmi) en DVI op vast computer. Beide met hetzelfde resultaat.
sypie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:15:
[...]

Toch niet letterlijk het scherm op de kop getikt? In dat geval is het scherm nu stuk...
Hoop ik inderdaad ook niet nee :'D

[ Voor 39% gewijzigd door wobelaar op 28-04-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wobelaar
Door middel van Jscreenfix heb ik het scherm zo goed als werkend gekregen.... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEdIqV0iTXwdW0pZQNt625Zg7IU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SM2qIjQsMdvCltObDyjxYzGp.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen zijn er nog een leljike rooie en blauwe lijn zichtbaar... Kan hier nog iets aan gedaan worden? En wat is het probleem dan als Jscreenfix het grotendeels kan oplossen?
Pagina: 1