Ik vraag me af hoe stabiel een ADSL verbinding precies is. Is het mogelijk om 24/7 een servertje in de lucht te houden zonder reconnect script? (Als OS een BSD variant of Linux)
Ja laatste tijd wel, ik heb nu al een half jaar ADSL en ik maar ong. 3 keer gehad dat ADSL er compleet uitlag en dat duurde telkens een paar uur ofzo
UTFS!Op maandag 06 augustus 2001 01:26 schreef blender het volgende:
Ik vraag me af hoe stabiel een ADSL verbinding precies is. Is het mogelijk om 24/7 een servertje in de lucht te houden zonder reconnect script? (Als OS een BSD variant of Linux)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Hier in arnhem(velp) is mijn verbinding er nog niet serieus uitgegaan in 4 maanden adsl. Echt stukken beter dan chello waar het een paar keer per dag gebeurde.
Verwijderd
Idd, hiervoor mag jezelf de zoekfunctie gaan gebruiken.
Is al veel over geweest, ADSL op zich is geen instabiele techniek en mxstream (wat je waarschijnlijk gaat krijgen) is op zich ook vrij storingsvrij.
Gebruik een automatisch reconnect scriptje en je hebt er geen omkijken meer aan, zelfs bij een eventuele storing
Is al veel over geweest, ADSL op zich is geen instabiele techniek en mxstream (wat je waarschijnlijk gaat krijgen) is op zich ook vrij storingsvrij.
Gebruik een automatisch reconnect scriptje en je hebt er geen omkijken meer aan, zelfs bij een eventuele storing
Dit topic is gesloten.
![]()