Hallo!
Wellicht is het al gesteld maar ik kan het hier niet echt vinden...
Dus ik hoop dat jullie me er mee willen helpen!
In Juni verhuis ik naar mijn nieuwbouw woning, bij me broer al gemerkt dat het signaal dan bijzonder slecht is qua WiFI als je geen repeaters neer hangt of dergelijke.
Zelf neem ik glasvezel af van KPN, ik vraag mij dan dan af wat nu handig is.
Wat ik wel weet is dat ik niet de Experiabox zal gebruiken
Maar is het dan handig om een Fritzbox te nemen met de WiFi Repeaters van Fritzbox?
Lees zelf veel over Ubiquity maar is dat geen geldverspilling in combinatie met Fritzbox? Of zou ik dan een Drytek moeten nemen?
Ik zoek eigenlijk de manier om een stabiel WiFI signaal door het hele huis heen maar wil graag geen overkill plegen als het niet nodig is.
Hoor graag jullie bevindingen!
Wellicht is het al gesteld maar ik kan het hier niet echt vinden...
Dus ik hoop dat jullie me er mee willen helpen!
In Juni verhuis ik naar mijn nieuwbouw woning, bij me broer al gemerkt dat het signaal dan bijzonder slecht is qua WiFI als je geen repeaters neer hangt of dergelijke.
Zelf neem ik glasvezel af van KPN, ik vraag mij dan dan af wat nu handig is.
Wat ik wel weet is dat ik niet de Experiabox zal gebruiken
Maar is het dan handig om een Fritzbox te nemen met de WiFi Repeaters van Fritzbox?
Lees zelf veel over Ubiquity maar is dat geen geldverspilling in combinatie met Fritzbox? Of zou ik dan een Drytek moeten nemen?
Ik zoek eigenlijk de manier om een stabiel WiFI signaal door het hele huis heen maar wil graag geen overkill plegen als het niet nodig is.
Hoor graag jullie bevindingen!