Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

4-voudig geaard stopcontact opbouw met klemmen/klauwen

Pagina: 1
Acties:

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:01

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Wij zijn bezig met het verbouwen van de overloop op zolder.
Tegels tegen de muur, nieuwe wasmachine ombouwkast zodat de wasmachine en droger van de grond af staat.
Alleen zit daar ook een wcd met 4 stekkers alleen in de inbouwdoos zaten de schroeven erin vast gekit, een met het loshalen krijg ik hem niet meer vast.
De schroefgaten zitten zonder schroefdraad.
De inbouwdozen zitten in de betonnen muur gegoten, dus ook de buizen zitten in het beton, kan hem dus niet makkelijk vervangen.

Dus nu was ik opzoek naar een nieuwe 4 voudige wcd met klemmen/klauwen alleen kan ik die nergens vinden.

Zijn eventueel ook schroef bevestiging wcds om te bouwen naar klauw?

• Freakie1NL
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:39
Foto doet wonderen. Snap de situatie niet geheel.
WCD met klemmen kan je vinden bij de Hornbach van o.a. Busch Jaeger.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:11

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Het zullen denk ik vier enkele wcd's naast elkaar zijn. Vrijwel elk gerenommeerd merk (Jung, Busch Jaeger, etc) heeft wel een klemvariant in assortiment.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:01

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Het is 1 inbouwdoos, niet 4 inbouwdozen, anders had ik wel 4 gekocht. Ik heb dus maar plek voor 1.

Zo een:

• keur0000
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:53

keur0000

-------- N O N E --------

Als je een wcd 4V ra opbouw van ABL neemt met een montageplaat kan je hem ook vastboren met 4 schroeven en heb je niks nodig om aan de inbouwdoos vast te maken. In het midden van de montageplaat zit een uitbreekpoort om de draden door te voeren.

https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Bron: SR. Engineer met +40 jaar werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:04
Ofwel nieuwe busjes in lijmen (succes...) of zoals hierboven gezegd; montageplaat + opbouw.

Waarom 4-voudig wcd? Dat zal sowieso niet origineel zijn voor WM opstelplaats.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True