Sinds dit weekend start mijn Samsung S7 Edge niet meer op. Het viel mij op dat het scherm blijft hangen zodra je 'Samsung Galaxy S7 Edge' op het scherm ziet staan. Hij blijft op dit scherm totdat de accu leeg is. Ik heb de toestcombinaties home + volume down en home + volume down + vingerafdruk knop geprobeerd, maar dit helpt niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Kan dit opgelost worden door een custom OS (heb ik nooit eerder gedaan)?
Vraag
Alle reacties
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het lijkt niet aan de accu te liggen, want hij laadt gewoon op. Als ik hem na het opladen van het stroom afhaal, blijft hij gewoon aan.
Een factory reset lukt niet, want hij loopt voor het starten van het OS al vast.
Je hoeft het OS ook niet in, maar alleen de bootloader, daar kun je de optie om je tel te resetten al vinden:Dumbell schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:17:
[...]
Het lijkt niet aan de accu te liggen, want hij laadt gewoon op. Als ik hem na het opladen van het stroom afhaal, blijft hij gewoon aan.
Een factory reset lukt niet, want hij loopt voor het starten van het OS al vast.
Switch off your Samsung Galaxy S7 or S7 edge completely.
Boot into Galaxy S7 recovery mode by pressing and holding Volume Up and Home keys.
While pressing these, hold the Power key too.
Release all three buttons when Samsung Galaxy S7 screen flickers and you see the logo.
Once in Recovery mode, you will have to use Volume Up and Down keys for navigation and Power key for confirming an option.
EDIT:
Overigens zou ik niet gelijk je tel resetten als je in de bootloader zit, maar eerst de cache clearen en dan nog is proberen op te starten, met een beetje geluk kom je er dan weer in
[ Voor 10% gewijzigd door batumulia op 28-04-2020 09:25 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Helaas lukt het niet om in de bootloader te komen. Volume up + power + home lukt niet, wat ik wel vreemd vind.batumulia schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:20:
[...]
Je hoeft het OS ook niet in, maar alleen de bootloader, daar kun je de optie om je tel te resetten al vinden:
Switch off your Samsung Galaxy S7 or S7 edge completely.
Boot into Galaxy S7 recovery mode by pressing and holding Volume Up and Home keys.
While pressing these, hold the Power key too.
Release all three buttons when Samsung Galaxy S7 screen flickers and you see the logo.
Once in Recovery mode, you will have to use Volume Up and Down keys for navigation and Power key for confirming an option.
EDIT:
Overigens zou ik niet gelijk je tel resetten als je in de bootloader zit, maar eerst de cache clearen en dan nog is proberen op te starten, met een beetje geluk kom je er dan weer in
Het is andersom, volume up + home en dan pas de power knop, zodra het logo dan verschijnt dan pas de combo loslaten.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd, maar het logo verschijnt nietbatumulia schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:41:
Het is andersom, volume up + home en dan pas de power knop, zodra het logo dan verschijnt dan pas de combo loslaten.
Je gaf in de eerste post aan dat het Samsung logo verschijnt toch? Recovery mode heeft geen ander logo. Bekijk anders deze video even zodat je weet hoe het er uit hoort te zien.Dumbell schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:02:
[...]
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd, maar het logo verschijnt niet
YouTube: How to Enter Recovery Menu on Samsung Galaxy S7 / S7 Edge or ANY Sam...
Het Samsung logo verschijnt als ik power + volume down indruk. Als ik volume up + home + power indruk, gebeurt er niks.batumulia schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:21:
[...]
Je gaf in de eerste post aan dat het Samsung logo verschijnt toch? Recovery mode heeft geen ander logo. Bekijk anders deze video even zodat je weet hoe het er uit hoort te zien.
YouTube: How to Enter Recovery Menu on Samsung Galaxy S7 / S7 Edge or ANY Sam...
Pagina: 1