Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• lindaxx
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 05-08 03:03
Hoi allemaal,

Ik zoek een?
Bluetoothspeaker.

Wat is je budget?
Rond de 100 tot 150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga hem voornamelijk thuis gebruiken voor de muziek, onder de douche, een klein feestje oid

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik begon eigenlijk met kijken naar de JBL flip 5, uiteindelijk na wat vergelijken kwam ik uit op de JBL charge 4 en nu ga ik toch twijfelen over de extreme 2. Als ik dan toch al geld uitgeef, doe ik het liever in 1x goed.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke speaker zouden jullie aanraden? Lees en hoor zoveel verschillende dingen dat ik er even niet meer uit kom. Hou zelf wel van een goede bas, waar het geluid toch natuurlijk blijft. Als ik het via youtube vergelijk lijkt de charge 4 een wat vlak geluid te hebben.

Al lees ik ook weer dat het in een kleinere ruimte niet veel verschil maakt en dat de extreme 2 misschien zelfs too much is.

Vergelijken bij de mediamarkt is nu geen optie helaas.

Alle reacties

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15:48
De JBL Extreme 2 zou ik links laten liggen, de Charge 4 is voor huis-tuin-en-keuken gebruik prima.

Je zou naar de Anker Soundcore Motion Plus kunnen kijken, deze speaker biedt meer bang for buck en mits de EQ aangepast de best klinkende speaker binnen jouw budget in dit segment waar de JBL Charge 4 ook toebehoort.

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:22
Ik heb de Bose Soundlink Mini 2. Geweldig ding!

Jaar geleden zat ik met hetzelfde dillemma. Toen heb ik ook alle speakers ongeveer beluisterd, maar vond de Mini veruit het zuiverste. Hij kan alleen niet zo hard als de Charge 4, maar dat is bij mij niet nodig doordat ik hem ook thuis gebruik.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True