Eerste keer dat ik zelf een game computer in elkaar ga zetten, en wou nog wat advies. Ik wou uiteindelijk spellen als Witcher 3 en Overwatch kunnen gaan spelen.
...
Moederbord: pricewatch: MSI B450 Tomahawk
Behuizing: pricewatch: Fractal Design Meshify C
Processor: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
Koeler: pricewatch: be quiet! Dark Rock 4
Geheugen: pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
Opslag: pricewatch: Sandisk SSD Plus (TLC) 1TB
pricewatch: Seagate ST2000DM008, 2TB
Voeding: pricewatch: Corsair RM550x (2018) Zwart
Videokaart: pricewatch: MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X
Gezamelijk komt dit uit op 1390.-
Nu ligt mijn budget eigenlijk tussen de 1100-1200 en vroeg ik me af waar ik het beste op zou kunnen bezuinigen, met daarbij bijgevoegde alternatieven?
Daarnaast vroeg ik me af hoe ik het beste erachter zou kunnen komen welke componenten het beste bij elkaar passen, ik snap hoe sommige moederboorden alleen bij aantal processoren passen, maar geldt dit ook voor koelers/voedingen en behuizingen?
Voor de echte enthousiasten ben ik ook nog opzoek naar een monitor en toetsenbord, waar ik nog 200.- voor zou kunnen uitrekken.
Alvast bedankt
...
Moederbord: pricewatch: MSI B450 Tomahawk
Behuizing: pricewatch: Fractal Design Meshify C
Processor: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
Koeler: pricewatch: be quiet! Dark Rock 4
Geheugen: pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
Opslag: pricewatch: Sandisk SSD Plus (TLC) 1TB
pricewatch: Seagate ST2000DM008, 2TB
Voeding: pricewatch: Corsair RM550x (2018) Zwart
Videokaart: pricewatch: MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X
Gezamelijk komt dit uit op 1390.-
Nu ligt mijn budget eigenlijk tussen de 1100-1200 en vroeg ik me af waar ik het beste op zou kunnen bezuinigen, met daarbij bijgevoegde alternatieven?
Daarnaast vroeg ik me af hoe ik het beste erachter zou kunnen komen welke componenten het beste bij elkaar passen, ik snap hoe sommige moederboorden alleen bij aantal processoren passen, maar geldt dit ook voor koelers/voedingen en behuizingen?
Voor de echte enthousiasten ben ik ook nog opzoek naar een monitor en toetsenbord, waar ik nog 200.- voor zou kunnen uitrekken.
Alvast bedankt