Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Senior zoekt laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Beste antwoord (via Verwijderd op 28-04-2020 10:48)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Lenovo ideapad L340-15API (81LW00GGMH)
Hier kun je paar jaar mee vooruit @Verwijderd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Senior, wil laptop kopen. SSD, niet mee op reis, niet gamen, mail, internet, tekst, tot €800, mat scherm.
Matige ogen, scherm daarom met scherpe resolutie, verlicht toetsenbord geen must, 15 inch, stabiele wifi. Meen te weten dat Asus en Lenovo goede waar voor hun geld leveren, maar sta voor elk advies open.
Zou erg blij zijn met een goed advies. Dank!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:21:
niet mee op reis, niet gamen, mail, internet, tekst
Volgens mij heb je dan geen laptop meer nodig als je er niks mee doet. Of bedoel je daar wat anders?

Er is helaas een hele vragenlijst niet ingevuld dus dat maakt het voor ons wel moeilijk om je te helpen. Die vragenlijst is er juist om het advies zo goed mogelijk te kunnen geven.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk, ga vragenlijst zoeken invullen

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:44
Hey @Verwijderd Als je ogen wat minder worden is een verlicht toetsenbord erg aan te raden!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Intergalactic op 29-04-2020 09:22 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Lenovo ideapad L340-15API (81LW00GGMH)
Hier kun je paar jaar mee vooruit @Verwijderd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
@saharoen
Het is niet de bedoeling om in elk topic voor aanschafadvies van een nieuwe laptop, jouw eigen tweedehands laptop te promoten...vooral niet als de vraagprijs hoger ligt dan het genoemde budget.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:56
En die laptop is zwaar overpowered voor het doeleinde van theo.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:18
Zo'n beetje hetzelfde waar mijn moeder haar laptop voor gebruikt.
Ik zeg Chromebook, ideaal hiervoor.
Zeer eenvoudig, veilig en voor zo'n €500 ben je helemaal bij schat ik.
De mijne gaat al een aantal jaren mee en gaat nog een aantal jaren mee en ik ben dan op het moment niet echt meer bij wat er allemaal zo'n beetje te koop is maar gegarandeerd zijn er hier die er meer vanaf weten.

Verlicht toetsenbord zou ik inderdaad wel voor gaan.
Ik heb geen slechte ogen maar ik zou deze optie niet willen missen.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
iedereen dank, ga voor verlicht toetsenbord en de Lenovo Ideapad.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Prima laptop inderdaad. Ik ken iemand die hem ook heeft en je kunt er blijkbaar zelfs GTA V op spelen. Wat ik begreep lukt het er nog vrij aardig mee, mits je de instellingen omlaag schroeft.

Overigens is het LCD niet geweldig, maar dat is makkelijk op te lossen door een extern LCD te koppelen.
Pagina: 1