Spotlight pictures in één keer binnen halen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Beste,
Ik heb een hele lange tijd Spotbright gebruikt uit de Windows store. Daarmee kon je perfect alle Spotlight pictures binnen halen die de afgelopen tijd beschikbaar waren gekomen. Dat gebeurde als als batch bestand en als je even niet was ingelogd kwamen aan paar honderd binnen.

Deze applicatie werkt al geruime tijd niet meer. Ik ben vandaag aan de slag gegaan om een vergelijkbare te vinden. deze bieden slechts enkele downloads aan e je kan dus niet een hele batch binnen halen zoals met Spotbright.

Ik heb een veelal aal vergelijkbare apps gebruikt. deze bieden bij lange na niet de functionaliteit die Spotbright gaf. Namelijk ALLE Spotlight afbeeldingen van de de laatste tijd met 1 muisklik downloaden.

Ik weet haast wel zeker dat er menden zijn die het leuk een mooi vinden on hun Spotlight bibliotheek up to date
te houden. ik zou het enorm op prijs stellen als een vergelijkbare app. las Spotbright kan worden aangeboden.
Het hernoemen van de Spotlight bestanden op m'n eigen computer is veel te tijdrovend en dekt verre van 100%
Misschien is er wel een website waar alle Spotlight pictures eens in de zoveel tijd worden geüpdatet in een enkele download.

Mocht iemand al een voor dit issue hebben gestaan en een tip heeft,ik dank je hartelijk!!