Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh72
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-08 21:03
Goedemiddag,

Ik heb sinds een maand een Xiaomi mi mix 3 5G. Ik dacht een toestel te hebben aangeschaft wat was voorbereid op de toekomst, goede processor mooi scherm en 5G aan boord. Het viel me al op dat de security update oud is ( januari ) en na speuren op het mi community forum blijkt dat xiaomi dit toestel links laat liggen. De ontwikkeling van Miui 11 is klaar en inmiddels is gestart met Miui12. Volgens een niet officiële lijst staat de mi mix 3 5G er niet op maar zijn oudere broertje wel. Zover ik weet is een fabrikant verlicht updates te geven maar lijkt het een er niet op dat dit gaat gebeuren.

Beste antwoord (via rens-br op 28-04-2020 08:41)

• Patjuh72
De 4G versie wel, de 5 G niet. Vandaag officieel vernomen dat ze gestopt zijn met dit toestel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-08 05:06
De Mi Mix 3 zou in de 2e batch zitten voor MIUI 12.

https://www.androidauthor...__twitter_impression=true

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh72
De 4G versie wel, de 5 G niet. Vandaag officieel vernomen dat ze gestopt zijn met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanden0209
  • Laatst online: 30-04-2020
Ook ik heb onlangs de mi mix3 5 g aangeschaft.

Top toestel. Maar wil ook uiteraard beveilig blijven énde updates ontvangen.

Wat houdt dit precies in voor de toekomst nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh72
Dat weet niemand helaas. Xiaomi geeft totaal geen antwoord, de mods op de Mi community weten het ook niet. Ik heb Bel Simpel gesproken waar ik het toestel heb aangeschaft en die bevestigde dat xiaomi de stekker uit dit toestel heeft getrokken. Twee dagen geleden doet iemand het zelfde en die krijgt te horen dat er wel een update komt. De telefoon staat in ieder geval niet op de officiële lijst om naar een hogere Android te gaan en tot op de dag van vandaag geen updates ook geen security updates .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh72
Hier het gesprek met Bel SimpAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/towi0ZG8g6trKJG6mgBsWGqtnW0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k0gVwyWL4QayIE4rsLyQnbY2.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1