Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een ram geheugen van 16gb voor Steam games. Ik zie dat meeste games recommend zijn om op 16gb te draaien. Ik heb op dit moment 8gb ram geheugen
Wat is je budget?
tot maximaal 70 euro en iets boven als het nodig is voor de snelheid bijvoorbeeld dan tot 90 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet niet zo goed welke merk populair is onder de RAM geheugen, als ik op PW de lijst sorteer op 'meest bekeken' dan zie ik dat Corsair en Crucial de goeie merken zijn .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn CPU
Intel Core i5 7600K @ 3.80GHz.
dit is mijn moederbord
Gigabyte Technology Co. Ltd. H270-HD3-CF (U3E1)
dit is mijn huidige ram geheugen
8,00GB Dual-Channel Unknown @ 1066MHz
Net zei ik dat ik de lijst in pw filter op meest bekeken.
Heb ik deze uitgekozen. https://tweakers.net/pric...o-cmw16gx4m2c3200c16.html
ik vind het leuk met een led verlichting. De behuizing die ik heb is niet helemaal dicht. Gaasopening aan de zijkant.
Is het compatibel of geef ik teveel uit?
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een ram geheugen van 16gb voor Steam games. Ik zie dat meeste games recommend zijn om op 16gb te draaien. Ik heb op dit moment 8gb ram geheugen
Wat is je budget?
tot maximaal 70 euro en iets boven als het nodig is voor de snelheid bijvoorbeeld dan tot 90 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet niet zo goed welke merk populair is onder de RAM geheugen, als ik op PW de lijst sorteer op 'meest bekeken' dan zie ik dat Corsair en Crucial de goeie merken zijn .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn CPU
Intel Core i5 7600K @ 3.80GHz.
dit is mijn moederbord
Gigabyte Technology Co. Ltd. H270-HD3-CF (U3E1)
dit is mijn huidige ram geheugen
8,00GB Dual-Channel Unknown @ 1066MHz
Net zei ik dat ik de lijst in pw filter op meest bekeken.
Heb ik deze uitgekozen. https://tweakers.net/pric...o-cmw16gx4m2c3200c16.html
ik vind het leuk met een led verlichting. De behuizing die ik heb is niet helemaal dicht. Gaasopening aan de zijkant.
Is het compatibel of geef ik teveel uit?