Momenteel heb ik een Marantz SR6008 Hierop is aangesloten:
- Nvidia Shield TV (Media / Spotify)
- 5.1 configuratie:
Ik gebruik de set om te kijken naar films, mijn vriendin gebruikt de set voor muziek.
Mijn oplossing is dan ook een nieuwe receiver te kopen.
Ik zoek een?
Surround Receiver
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Afspelen media via Shield aangesloten middels HDMI
Wat heb je zelf al gevonden?
Ondanks dat ik vrijwel geen aansluitingen gebruik, wil ik geen downgrade doen. Ik wil een degelijke aansturing voor mijn speakers. Op mijn wensenlijst staat de Marantz Sr6013 (De nieuwe 6014 biedt vrij weinig nieuws t.o.v. 6013). Ook staat op deze lijst de denon x3600H. Mocht er een leuke aanbieding zijn dat is de x4500h mijn ideale kandidaat. Dat voelt als een mooie upgrade t.o.v de sr6008.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring met de SR6013 en de x3600h? Het lijkt me leuk om voor de komende paar jaar weer eens een ander merk te hebben draaien en de denon heeft mijn voorkeur. Echter, ik wil niet downgraden. Wat is wijsheid?
- Nvidia Shield TV (Media / Spotify)
- 5.1 configuratie:
- B&W 685s2 4x
- B&W pricewatch: Bowers & Wilkins 600 series HTM62 S2 (Wit)
- SVS PB2000
Ik gebruik de set om te kijken naar films, mijn vriendin gebruikt de set voor muziek.
Mijn oplossing is dan ook een nieuwe receiver te kopen.
Ik zoek een?
Surround Receiver
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Afspelen media via Shield aangesloten middels HDMI
Wat heb je zelf al gevonden?
Ondanks dat ik vrijwel geen aansluitingen gebruik, wil ik geen downgrade doen. Ik wil een degelijke aansturing voor mijn speakers. Op mijn wensenlijst staat de Marantz Sr6013 (De nieuwe 6014 biedt vrij weinig nieuws t.o.v. 6013). Ook staat op deze lijst de denon x3600H. Mocht er een leuke aanbieding zijn dat is de x4500h mijn ideale kandidaat. Dat voelt als een mooie upgrade t.o.v de sr6008.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring met de SR6013 en de x3600h? Het lijkt me leuk om voor de komende paar jaar weer eens een ander merk te hebben draaien en de denon heeft mijn voorkeur. Echter, ik wil niet downgraden. Wat is wijsheid?