Vraag

• KopjeKoffie_21
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ik zoek een?
Samsung telefoon voor mijn moeder. Ze is gewent aan Samsung en niet erg technisch. Ik denk dat het daarom het beste is om bij de Samsung UI te blijven.

Wat is je budget?
Budget ligt tot 1000 euro. Prijs kwaliteit is erg belangrijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn moeder zit veel op haar telefoon. Facebook, Spelletjes, WhatsApp.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]De voorkeur ligt bij een wat groter toestel. Momenteel gebruikt ze de S6 edge plus. Deze grote is wel gewenst. Als het kan ook niet zo zwaar, maar dat is minder belangrijk. Zelf had ik gekeken naar de s10e (me moeder wilt er graag lang mee doen dus support is wel een issue daar.) Anders misschien een A serie of s20.

Hebben jullie voor mij wat opties?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
S10 Lite is dit jaar uitgekomen, is groter formaat, grote accu, en 3 jaar support. Processor is wel model van vorig jaar, maar denk niet dat dat een bezwaar is gezien haar gebruik. Kost iets minder dan 500 Euro:
https://tweakers.net/smar...ite_p1087088/vergelijken/

• KopjeKoffie_21
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ik zat ook nog te kijken naar de A71. Is dat nog een groot verschil met de S-serie ?

• swhnld
KopjeKoffie_21 schreef op maandag 27 april 2020 @ 16:58:
Ik zat ook nog te kijken naar de A71. Is dat nog een groot verschil met de S-serie ?
A series krijgt over het algemeen elke 3 maanden een beveiliging update, S serie elke maand.
A serie is gebaseerd op oudere modellen, wat goedkopere en tragere hardware, en iets minder verfijnd met dikkere randen.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57

Dutchredgaming

ICT Beheerder

swhnld schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:45:
[...]

A series krijgt over het algemeen elke 3 maanden een beveiliging update, S serie elke maand.
A serie is gebaseerd op oudere modellen, wat goedkopere en tragere hardware, en iets minder verfijnd met dikkere randen.
A50 wordt hier wel maandelijk geupdatet met security updates en recent naar Android 10 geupdraded.

Review QNAP TS-230 NAS

• swhnld
Dutchredgaming schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:41:
[...]

A50 wordt hier wel maandelijk geupdatet met security updates en recent naar Android 10 geupdraded.
Klopt, A50 is door enorme verkoopsucces door Samsung gepromoveerd naar maandelijkse updates. Enige mogelijke nadeel is dat de A50 al 1 van zijn 3 jaar aan updates er op heeft zitten. Ik weet of de A51 die nu uit is dezelfde afwijkende behandeling zal krijgen.
Pagina: 1