Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik heb al jaren op mijn laptop gegamed, maar nu wil ik met iets beters begginen. ik zou graag hoge FPS willen en goeie settings. De PC hoeft er niet super mooi uit te zien het hoeft alleen de games goed te runnen. ik speel vooral games zoals Overwatch, CSGO en andere First person shooters. Ik ben niet van plan Video's te editen of andere dingen die te doen hebben met video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een PC die goed runt en hij hoeft er niet super goed uit te zien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren voor het merk. ik sta open voor veranderingen zolang mijn PC er beter van wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou een pc willen die niet al te veel geluid maakt. Het maakt mij niet uit hoe de PC eruitziet, maar het moet niet supergroot zijn.
Ga je overklokken?
ik ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen bij aanpassingen van onderdelen die mijn PC kunnen verbeteren. Ik wil rond de 1500 euro kwijt zijn aan de PC. ik sta open voor de aanpassingen die jullie bieden, want dit is de eerste PC die ik ga bouwen dus ik heb er niet veel verstand van. ik hoop dat jullie wat feedback kunnen geven op mijn lijst.
MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO Videokaart 625,05
NZXT H510 Black - Black Midi Tower Behuizing 75,90
AMD Ryzen 7 3700X processor 305,05
G.Skill DDR4 Trident-Z 2x8GB 3600MHz CL18 RGB Geheugenmodule 122,90
MSI B450 TOMAHAWK MAX moederbord 119,00
Samsung 970 EVO Plus 250GB M.2 SSD 80,90
Corsair TX650M V2 PSU / PC voeding 103,05
Seagate HDD 3.5" 2TB ST2000DM008 Barracuda 59,90
Totaal € 1495,70
ik heb al jaren op mijn laptop gegamed, maar nu wil ik met iets beters begginen. ik zou graag hoge FPS willen en goeie settings. De PC hoeft er niet super mooi uit te zien het hoeft alleen de games goed te runnen. ik speel vooral games zoals Overwatch, CSGO en andere First person shooters. Ik ben niet van plan Video's te editen of andere dingen die te doen hebben met video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een PC die goed runt en hij hoeft er niet super goed uit te zien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren voor het merk. ik sta open voor veranderingen zolang mijn PC er beter van wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou een pc willen die niet al te veel geluid maakt. Het maakt mij niet uit hoe de PC eruitziet, maar het moet niet supergroot zijn.
Ga je overklokken?
ik ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen bij aanpassingen van onderdelen die mijn PC kunnen verbeteren. Ik wil rond de 1500 euro kwijt zijn aan de PC. ik sta open voor de aanpassingen die jullie bieden, want dit is de eerste PC die ik ga bouwen dus ik heb er niet veel verstand van. ik hoop dat jullie wat feedback kunnen geven op mijn lijst.
MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO Videokaart 625,05
NZXT H510 Black - Black Midi Tower Behuizing 75,90
AMD Ryzen 7 3700X processor 305,05
G.Skill DDR4 Trident-Z 2x8GB 3600MHz CL18 RGB Geheugenmodule 122,90
MSI B450 TOMAHAWK MAX moederbord 119,00
Samsung 970 EVO Plus 250GB M.2 SSD 80,90
Corsair TX650M V2 PSU / PC voeding 103,05
Seagate HDD 3.5" 2TB ST2000DM008 Barracuda 59,90
Totaal € 1495,70