Scherm vervangen nog de moeite?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• halberti
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Beste mede tweakers,

wie kan mij in het volgende adviseren.

Ik heb een Dell Latitude 7450 8Gb, I7-5600u , Full HD touch-screen welke voor mij nog steeds voldoet. (serviceTag: 9D2H662)

Echter heeft hij een aantal maanden schijnbaar een tikje gehad waardoor het lcd vannuit de linkerboven hoek begint te 'wolken' (sorry ik kan het niet beter omschrijven, zie ook de foto)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGQTrCpKAnR3ysgeqMA8irne4SU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t7gl88FA7wyGqWCNGK1iD8jI.jpg?f=fotoalbum_large

Dit begint nu dermate erg te worden dat het scherm linksboven amper meer te lezen is.

1) Is het deze laptop nog waard om dit scherm te vervangen? Ik ben redelijk handig echter omdat dit een touch-screen is zit de hele boel gelijmd, maar als een vervangend scherm niet al te veel kost wil ik de gok wel wagen,

2) Waar haal ik een vervangend scherm? Ik heb internet al afgestruind maar ik kan niet (met 100% zekerheid) het juiste scherm vinden...

Bij voorbaat dank voor jullie (koninklijke-) hulp!!

Alle reacties

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
Volgens de Dell support site heeft je scherm dit onderdeelnummer: 2D73T

Als je daarop Googled kom je meerdere (dure) schermen tegen.

Succes!

• halberti
__REMCO__ schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:36:
Volgens de Dell support site heeft je scherm dit onderdeelnummer: 2D73T
Thanks Remco,
maar hoe kom jij zo snel aan die info? Ik heb echt op de Dell site gekeken maar ik kwam deze info niet tegen? (Niet dat ik je niet geloof, maar ik wil het zelf graag kunnen...)

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
https://www.dell.com/support

Service tag invullen en dan dan op systeemconfiguratie klikken. Staat gewoon onder 391-BBSL.

• halberti
Dank allen voor deze info!

Ik denk dat ik maar eens ga kijken of er op de vrijmarkt nog een nette vervanger te vinden is, fijne dag!!