Waarom bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.093 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluun1985
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-07-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.vomar.nl/cmsstatic/AntaFlu-Verzorgende-Keelpastilles-Honey-Lemon-Menthol-300-g-57355.png?browse

Afbeeldingslocatie: https://dg3w27tmpqz1r.cloudfront.net/artikelen/1860_1_897740_637171823120339290.png?height=380&width=380&mode=crop

:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ik mag niet hoesten. Dus strepsiltje, maar ja, die mag je om de 2 a 3 uur, dus ik zoek wanhopig naar iets anders en vind die hierboven. Ik neem die met honing. In mond en zuigen maar, voordat er scherpe randjes ontstaan, snel omdraaien in mijn mond, en PETS steensnoepje klapt/tikt tijdens het omdraaien tegen de achterkant van mijn bovenvoortand aan. Nu ga ik niet wiebelen :X , dus of er iets los is, weet ik niet. Maar dood kan wel:

Na een trauma zoals een klap of tik tegen de tand, of als er een groot gat in een tand heeft gezeten, kan het zijn dat de tand dood is gegaan. :X

WAT EEN ROTLEVEN HEB IK. Nu de leverancier mailen, die implantaat betaal ik niet zelf f :( :( :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voordat men gaat reageren, zie even zijn vorige 2 topics. :X Maak liever even een TR aan.

En @kluun1985 gewoon naar de tandarts... Wéér.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 27-04-2020 00:54 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ehm. Ik denk dat Napoleons, harde kijntjes, Mentos, karamel snoepjes en lollies dan niet verkocht zouden worden....

Ben je niet zeker over je gezondheid, win advies is bij een tandarts over wat wel en niet kan/mag met je gebit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Toen ik nog piepklein was had ik melktandjes.
In die levensfase heb ik geleerd hoe om te gaan met verschillende dingen bijten en afbijten en whatnot.
Toen ik een beetje ouder was en echte tandjes kreeg, wist ik precies wat wel en niet te doen met mijn tandjes.

Volgens mij heb je die hele fase overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ranting/klagen heeft geen enkele discussie waarde, deze gaat dus op slot.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.