Help me met mijn moederbord keuze

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een oplossing voor me moederbord/internet probleem
Ik zoek een moederbord voor ryzen 5 2600x, heb nu gigabyte B450M S2H maar moet met kabel internet krijgen mijn router zit in de meterkast en moet over de gang heen als ik mijn pc wil verbinden, dus kabel is geen oplossing. Ik zoek een oplossing voor dat of een andere moederbord. Heeft iemand nog ideeën?

100 euries

Ik heb geen voorkeur van merk.
Ik sta open voor ideeën maar makkelijkst zou zijn als jullie een mooi moederbord weten.

Cpu: Ryzen 5 2600x Gpu: Gtx 1660 super Ram: G.Skill Ripjaws V 16GB - F4-3200C16D-16GVKB en gewoon ssd en hdd Case: Micro atx

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2020 22:00 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2020 23:52)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:39
De voorkeur geef ik altijd aan adapters met losse antenne. Die hebben een betere ontvangst. Degelijke exemplaren zijn onderstaande al is de TP-Link aan de dure kant bij Azerty. Ik zou eens naar Megekko uitwijken voor de Gigabyte. Beter dan onderstaande Asus en flink goedkoper dan de TP-Link.
pricewatch: Asus PCE-AC58BT
pricewatch: TP-Link Archer TX3000

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
Dus je zoekt eigenlijk een draadloze netwerkverbinding. Prik pricewatch: Gigabyte GC-WBAX200 in het bovenste PCI-e slot van je moederbord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-09 23:13

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

USB wifi dongle van een paar euro. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dus als ik die Draadloze netwerkverbinding in me pci-e slot druk heb ik internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
af zal ik gwn ander moederbord nemne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
Er is precies één mATX bord met WiFi pricewatch: Asus Pro A320M-R WI-FI/CSM, anders zit je aan Mini-ITX met pricewatch: ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet jij misschien een draadloze netwerkverbinding die ik bij azerty kan kopen, Want daar haal ik alles dus heb ik alles in 1x binnen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
De voorkeur geef ik altijd aan adapters met losse antenne. Die hebben een betere ontvangst. Degelijke exemplaren zijn onderstaande al is de TP-Link aan de dure kant bij Azerty. Ik zou eens naar Megekko uitwijken voor de Gigabyte. Beter dan onderstaande Asus en flink goedkoper dan de TP-Link.
pricewatch: Asus PCE-AC58BT
pricewatch: TP-Link Archer TX3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks
Pagina: 1