Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Ik heb ook zo'n bijenhuisje hangen, maar die bijen gaan er in en sluiten zichzelf vervolgens op door de opening met modder te vullen. Waarom? Ze doen dit toch juist in de winter?
Die bijen sluiten niet zichzelf in, maar hun eieren met voldoende voedselvoorraad, volgend voorjaar komt de volgende generatie eruit.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:25:
Aangezien het antwoord gegeven is, volgende vraag:
Ik heb ook zo'n bijenhuisje hangen, maar die bijen gaan er in en sluiten zichzelf vervolgens op door de opening met modder te vullen. Waarom? Ze doen dit toch juist in de winter?
NB: Dit betreft dus solitaire bijen, andere soorten dan de bekendere honingbij.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Inderdaad... De befaamde metselbij.Freee!! schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:31:
[...]
Die bijen sluiten niet zichzelf in, maar hun eieren met voldoende voedselvoorraad, volgend voorjaar komt de volgende generatie eruit.
NB: Dit betreft dus solitaire bijen, andere soorten dan de bekendere honingbij.
Wespen hebben een spitse kont.
Ik denk niet nee, dat het haar ogen zijn die ze draagt, zijn terug, misschien gewoon parasieten.
Ik denk dat het insectenhotel verschillende soorten insecten kan bevatten.
Wie de insecten noemt, noemt het nest, het is belangrijk om zichzelf pre-vetief te beschermen, en om van tevoren te bereiden door vallenwesp te leggen of om geslachten *knip*lijkt op spam en combinaties te hebben met .
Je weet maar nooit, je moet met deze wezens op het ergste wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 21-03-2024 10:45 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is gesloten.