Vraag

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-02 10:25
Ik zoek een?
Een oplossing voor mijn kapotte 5.1 home cinema set.

Ik ga aangezien ik toch thuis zit ivm corona, de komende weken een aantal dingen aanpakken, Internet, Stroom(geaard/spanningsbeveiliging) en aangezien toch alles overhoop ligt, Geluid.

Ik ben nu opzoek naar een degelijke geluidsset voor 500 euro.

Een Bar ziet er mooi uit, maar geluid van een 5.1 set is natuurlijk beter. Het liefst heb ik de 2 achterste speakers een soort van draadloos. (mag wel in het stroom). Als ik mijn kamer wil gebruiken voor VR rijdt ik mijn nachtkastje en dergelijke weg. En wil dan geen gehannis met draden.
Iets wat de JBL BAR 5.1 heeft is z'n wireless back speakers.

Ik heb geen specifieke voorkeur voor een Bar of losse speakers.
Alhoewel ik de bar er mooier uit vindt zien. maar het geluid van losse speakers principieel beter is.

Komt in een slaapkamer van 15m2. dus het gaat hier niet om vermogen.

Wat is je budget?
500, euro, mag meer als het echt de moeite waard is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een TV staan die erop aangesloten moet kunnen worden. via HDMI of Optical.
Met bluetooth of WiFi of beide, ingebouwd, zodat ik ook muziek kan aanzetten via mijn telefoon.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de JBL BAR 5.1
Philips Fidelio B8
Sonos Beam + one

Ik weet veel van computers maar weinig van audio.

Waar doe ik goed aan? en wat raad je aan?

Alle reacties

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-02 10:25
Oke, na wat research de conclusie getrokken dat het of een JBL 5.1 Bar werd, of de Sony BDV-N7200W.

Laat het nou net zijn, dat coolblue een 2e kansje had voor de Sony met een prachtig prijsje, waar alleen de batterijen(afstandsbediening) niet compleet zijn en wat krassen op de subwoofer/satelieten. Ik sluit het topic weer.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee