Ik zoek een?
Een oplossing voor mijn kapotte 5.1 home cinema set.
Ik ga aangezien ik toch thuis zit ivm corona, de komende weken een aantal dingen aanpakken, Internet, Stroom(geaard/spanningsbeveiliging) en aangezien toch alles overhoop ligt, Geluid.
Ik ben nu opzoek naar een degelijke geluidsset voor 500 euro.
Een Bar ziet er mooi uit, maar geluid van een 5.1 set is natuurlijk beter. Het liefst heb ik de 2 achterste speakers een soort van draadloos. (mag wel in het stroom). Als ik mijn kamer wil gebruiken voor VR rijdt ik mijn nachtkastje en dergelijke weg. En wil dan geen gehannis met draden.
Iets wat de JBL BAR 5.1 heeft is z'n wireless back speakers.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een Bar of losse speakers.
Alhoewel ik de bar er mooier uit vindt zien. maar het geluid van losse speakers principieel beter is.
Komt in een slaapkamer van 15m2. dus het gaat hier niet om vermogen.
Wat is je budget?
500, euro, mag meer als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een TV staan die erop aangesloten moet kunnen worden. via HDMI of Optical.
Met bluetooth of WiFi of beide, ingebouwd, zodat ik ook muziek kan aanzetten via mijn telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de JBL BAR 5.1
Philips Fidelio B8
Sonos Beam + one
Ik weet veel van computers maar weinig van audio.
Waar doe ik goed aan? en wat raad je aan?
Een oplossing voor mijn kapotte 5.1 home cinema set.
Ik ga aangezien ik toch thuis zit ivm corona, de komende weken een aantal dingen aanpakken, Internet, Stroom(geaard/spanningsbeveiliging) en aangezien toch alles overhoop ligt, Geluid.
Ik ben nu opzoek naar een degelijke geluidsset voor 500 euro.
Een Bar ziet er mooi uit, maar geluid van een 5.1 set is natuurlijk beter. Het liefst heb ik de 2 achterste speakers een soort van draadloos. (mag wel in het stroom). Als ik mijn kamer wil gebruiken voor VR rijdt ik mijn nachtkastje en dergelijke weg. En wil dan geen gehannis met draden.
Iets wat de JBL BAR 5.1 heeft is z'n wireless back speakers.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een Bar of losse speakers.
Alhoewel ik de bar er mooier uit vindt zien. maar het geluid van losse speakers principieel beter is.
Komt in een slaapkamer van 15m2. dus het gaat hier niet om vermogen.
Wat is je budget?
500, euro, mag meer als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een TV staan die erop aangesloten moet kunnen worden. via HDMI of Optical.
Met bluetooth of WiFi of beide, ingebouwd, zodat ik ook muziek kan aanzetten via mijn telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de JBL BAR 5.1
Philips Fidelio B8
Sonos Beam + one
Ik weet veel van computers maar weinig van audio.
Waar doe ik goed aan? en wat raad je aan?