USB-C Hub voor Nuc, Macbook Pro en HP laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:39
Ik heb een triple monitor setup (4k, 4k, 3440) waar ik diverse apparaten aansluit. 2 pc's dedicated dat gaat prima (Mac mini en pc) en de nuc is gekoppeld aan 2 monitoren. Gaat prima.

Echter werk ik nu ook thuis met een hp laptop (HDMI, USB-C) wat een gedoe met kabels is.

Ik wil mijn HP, Nuc en Macbook pro aan 2 monitoren connecten (de 4k's want 3440 heeft geen ingangen meer). Dat zou dan via USB-C en HDMI gaan.

De Hub moet een LAN 1000 gbit verbinding hebben en natuurlijk USB-A (minimaal 2) HDMI en USB-C video out (beide 60 hz 4k). Liefst ook USB-C oplaadmogelijkheid.

Ik wil er best wat voor uitgeven. Zou ook mooi zijn als hij portable is.

2e vraag. Mijn Nuc draait 24/7. Die wil ik dus gewoon dedicated eigen power geven en een eigen LAN. Wat gebeurt er als ik de hub met extra LAN aansluit? Krijg je dan 2 LAN ethernet verbindingen? Want ik wil niet hebben dat ik de nuc moet rebooten oid. (Draai Ubunt 20.04 op).

Ik heb ook nog een surface pro 6 die ook gekoppeld zou worden als dat mogelijk is. Probleem is dat die geen usb-c heeft, wel displayport en usb3. Wss onmogelijk?

[ Voor 8% gewijzigd door TweakerVincent op 26-04-2020 14:10 ]

Alle reacties

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
USB 3.0 is niet voldoende om 2 schermen aan te sturen op 4K.

En aangezien het bij iedere laptop weer de vraag is wat hij dan meer ondersteunt dan USB 3.0 is dus de melding “een HP laptop” en “een Nuc”, “een Mac Mini” en “een MacBook” bij lange na niet voldoende om antwoord te kunnen geven op jouw vraag.

Vandaar dat je ook de vraag hebt gekregen: Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.