Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lekker kunnen gamen met schooters als Call of duty modern warfare of Doom eternal. Maar ook zware games zoals metro: Exodus. Deze games wil ik graag op hoge qualiteit spelen (1440p)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 is wel echt mijn max prijs, ik moet er nog een goeie monitor bij vinden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goedkope gaming muis van Trust GXT 158
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had al een beetje onderzoek gedaan. 16 gb aan ram is wel nodig denk ik. Ik zag een build online die precies binnen mijn budget past. Deze heb ik onderaan geplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als hij niet te veel geluid maakt dat zou zeker een plus zijn
Ga je overklokken?
Ik ben dit niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil voor de komende tijd lekker kunnen gamen met een game pc van max 1500 euro. Ik zag deze build op een website en paste precies binnen mijn budget. Mijn vragen zijn:
- Krijg ik met deze build bang-for-buck?
- Kan ik met deze build games spelen zoals: Cod Moderenwarfare, metro: exodus en Doom eternal op hoge settings kunnen spelen met gemiddeld 60 fps in 1440P.
Lekker kunnen gamen met schooters als Call of duty modern warfare of Doom eternal. Maar ook zware games zoals metro: Exodus. Deze games wil ik graag op hoge qualiteit spelen (1440p)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 is wel echt mijn max prijs, ik moet er nog een goeie monitor bij vinden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goedkope gaming muis van Trust GXT 158
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had al een beetje onderzoek gedaan. 16 gb aan ram is wel nodig denk ik. Ik zag een build online die precies binnen mijn budget past. Deze heb ik onderaan geplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als hij niet te veel geluid maakt dat zou zeker een plus zijn
Ga je overklokken?
Ik ben dit niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil voor de komende tijd lekker kunnen gamen met een game pc van max 1500 euro. Ik zag deze build op een website en paste precies binnen mijn budget. Mijn vragen zijn:
- Krijg ik met deze build bang-for-buck?
- Kan ik met deze build games spelen zoals: Cod Moderenwarfare, metro: exodus en Doom eternal op hoge settings kunnen spelen met gemiddeld 60 fps in 1440P.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Tray | € 236,31 | € 236,31 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 Aorus PRO | € 268,- | € 268,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 624,05 | € 624,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 150,- | € 150,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.459,16 | ||