[ppstats] logfiles onvindbaar? help wanted

Pagina: 1
Acties:

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 17:11
Ik ben nu echt al een hele tijd aan het zoeken, maar ik krijg ppstats niet zover dattie mn logfiles vindt! Het is vast iets heel simpels en ik zit veel te moeilijk te denken, dus ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. wat is er aan de hand:

perl draait en kan ppstats genereren, alleen.. met allemaal mooie nullen en nix geen ip's. Hij kan klaarblijkelijk mn log files niet vinden! wat erg raar is.

ze staan in C:\Program Files\Dpc\PerProxy
en de verwijzing is
code:
1
2
3
LogDir = "/Program Files/Dpc/PerProxy/"
LogPre = "pproxyrc5"    # For rc5pkeyYYYYMMDD pproxyrc520010804
LogSuf = "log"      # For rc5pkeyYYYYMMDD.log

dus dit lijkt me goed. Ook een ander stats proggie rc5desstats genaamd, kan ze wel vinden en stats genereren. maar lang niet zo mooi als ppstats zelf.

Iemand met suggesties? thnx! :)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
probeer eens de directory naam zonder spaties. :
LogDir = "/progra~1/dpc/perproxy/"

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Muurbestormer
WAAAHH, ik wordt niet goed van dit detail! ondanks dat het perl script 4 foutmeldingen geeft (bestand niet gevonden, heeft waarschijnlijk met de plotter te maken die er nog niet is) doet hij het!

ik wist dat het zoiets stompzinnigs was.. haha een 32-bit applicatie die nog met 8bij3 onzin moet werken.. tsss

tenks man!

* Muurbestormer opent een biertje op stappels_ gezondheid

• Muurbestormer
Ok, en nu maakt hij geen logfiles meer aan? hij is spontaan gestopt met het bouwen van een log, en dan is er weinig te beleven met een werkende stats pagina!

whehehe ;( ik wil stats.. rebooten helpt niet, ik heb alle .ini's nagekeken. maar als het goed is zou ppstats zelf uit zichzelf logfiles aan moeten maken. Of is er ergens wel een optie waarmee je dat kan aanpassen?
als iemand hier vanaf weet?

tenks.. btw, mn biertje is alweer op, dus stappel_, als je weer zon ingeving krijgt? ;)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
hmm zover ik weet maakt ppstats geen logfiles aan. dat doet de proxyper en die worden door ppstats gelezen. om je te helpen heb ik iets meer info nodig.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Muurbestormer
ja, dat bedoel ik ook. de perproxy maakt wel de ddor mij gevraagde "eigen" logfiles aan. eigenlijk gewoon kopietjes van de dosbox die je ziet. Maar niet meer de logfiles waarmee de stats worden gebouwd. heel erg vreemd. opeens is hij er mee opgehouden. ik heb er 1 van 5-8 en van 6-8, maar met maar 1 transfer en vervolgens helemaal nix meer. ik snap er nix van. is er wel een optie waarmee je dat kan aanpassen? of moet ik misschien een nieuwe proxyper.exe halen? zou kunnen, ik heb meerdere keren een harde reset nodig gehad. hmm... eens proberen.

• Muurbestormer
Ik ben te goed, het is wat te vroeg voor bier, maar een kop koffie op mezelf deze keer!

het was idd een corrupte proxyper.exe. :)
Pagina: 1