Ik ben nu echt al een hele tijd aan het zoeken, maar ik krijg ppstats niet zover dattie mn logfiles vindt! Het is vast iets heel simpels en ik zit veel te moeilijk te denken, dus ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. wat is er aan de hand:
perl draait en kan ppstats genereren, alleen.. met allemaal mooie nullen en nix geen ip's. Hij kan klaarblijkelijk mn log files niet vinden! wat erg raar is.
ze staan in C:\Program Files\Dpc\PerProxy
en de verwijzing is
dus dit lijkt me goed. Ook een ander stats proggie rc5desstats genaamd, kan ze wel vinden en stats genereren. maar lang niet zo mooi als ppstats zelf.
Iemand met suggesties? thnx!
perl draait en kan ppstats genereren, alleen.. met allemaal mooie nullen en nix geen ip's. Hij kan klaarblijkelijk mn log files niet vinden! wat erg raar is.
ze staan in C:\Program Files\Dpc\PerProxy
en de verwijzing is
code:
1
2
3
| LogDir = "/Program Files/Dpc/PerProxy/" LogPre = "pproxyrc5" # For rc5pkeyYYYYMMDD pproxyrc520010804 LogSuf = "log" # For rc5pkeyYYYYMMDD.log |
dus dit lijkt me goed. Ook een ander stats proggie rc5desstats genaamd, kan ze wel vinden en stats genereren. maar lang niet zo mooi als ppstats zelf.
Iemand met suggesties? thnx!