Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 00:33
mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy S8 gekocht dec 2018 bij Coolblue. Alvorens we hem ter reparatie aanbieden en ze weken zonder tel. moet doen, wil ik hier graag in de groep gooien of iemand weet er aan de hand is met de tel.

Gisteravond heeft m’n vriendin hem voor het slapen aan de oplader gehangen (batterij op 21%). Vanmorgen pakte ze de tel. en was ie heel erg warm en de tel stond ook uit (zwart beeld). Van de oplader gehaald en na 10 min was ie stuk minder warm. Tel. Reageert nergens meer op.

Harde reset met volume laag + aanknop 10 sec helaas ook geen optie. Ook aan de PC gehangen maar is niet te koppelen want hij staat echt uit..

Tijdje aan andere oplader gehangen, tel. Wordt wel warm, maar er gebeurt niets.

Is dit een gevalletje accu stuk en terugsturen? Of is er nog iets wat we kunnen proberen? Mede namens m’n vriendin: Tnx ☺️

Beste antwoord (via SuperCrisz op 28-04-2020 18:57)

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
@SuperCrisz Dit lijkt inderdaad op een defecte accu.

Je zou hem ter reparatie kunnen aanbieden bij CB, dan ben je hem wel lang kwijt.

Samsung heeft ook een ophaal service, dan ben je de telefoon 3 dagen kwijt.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@SuperCrisz ik gok / verwacht dat de accu inderdaad defect is en zal je hem dus wel op moeten sturen voor reparatie.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
@SuperCrisz Dit lijkt inderdaad op een defecte accu.

Je zou hem ter reparatie kunnen aanbieden bij CB, dan ben je hem wel lang kwijt.

Samsung heeft ook een ophaal service, dan ben je de telefoon 3 dagen kwijt.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra