@
CyberMania De meningen verschillen daarover, zie ik

Ik snap je punt hoor, heb ook even overwogen om er er een multipage-opzet van te maken met verschillende subpagina's. Heb daar uiteindelijk niet voor gekozen, mede omdat ik dit soort 'uiteenzetartikelen' aan de hand van verschillende vragen eerder ook steeds op één pagina heb gehouden. Zie bijvoorbeeld een
eerder stuk over de auteursrechtrichtlijn en de uploadfilters. Lijkt me wat logischer om van die bij elkaar horende vragen te 'bundelen' op dezelfde pagina. Al had het op zich ook wel als multipage gekund. Beetje een afweging. Mocht dit punt nou vaker opborrelen bij meer lezers, dan pas ik dit in het vervolg met alle plezier aan.
@
Stygeon Ja bij handhaven denk je in deze context inderdaad misschien al snel aan 'optreden tegen' of 'beschermen tegen'. Snap ik. Maar goed, je kan handhaven hier ook in de zin van 'geldig houden' interpreteren. In de rest van het stuk staat genoeg over de kosten van het optreden tegen derden en de advocaatkosten enzo. Mij leek deze kop wel duidelijk genoeg voor het onderwerp van de vaste kosten, maar op zich vind ik jouw suggestie van het in stand houden wel een aardige. Je krijgt je zin
[
Voor 5% gewijzigd door
Koekiemonsterr op 26-04-2020 12:47
]