Vraag ik om problemen.... of valt het wel mee?

Pagina: 1
Acties:

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik ben van plan om een Matrox kaart te kopen, vooral vanwege z'n goede (?) tv-out...
Maar nou zie ik dat er wel redelijk veel problemen zijn met Divx en DVD (in combinatie met de Matroxen)
Ligt het aan de kaart of hebben alleen ;) domme ;) mensen problemen?!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35
Ik heb zelf geen Matrox, maar ik weet wel dat ze problemen hebben met DVD en DivX. Maar waarom koop je geen GeForce 2?? OF gaat het je alleen om de 2d (daar is de GeForce 2 geen ster in). ALs het alleen om 2d gaat (maar ook wel veel om 3d) kan je het beste aan ATI Radeon kopen. Niet te duur erg snel in 3D en goede 2d kwaliteit

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• jxjcs
Nou, het gaat me dus vooral om de TV-out, daar wil ik heel veel gebruik van gaan maken (DVD DivX ;-)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahaha... ik vind mezelf niet dom, hooguit soms een beetje een onvertrouwd met nieuwe spullen.

Ik ben sinds een klein weekje bezig met de 450, I am impressed!

DivX werkt wel, je moet alleen ff DivXG400 installeren.

Ik heb het alleen nog niet voor elkaar om de DivX (avi) automatisch fullscreen te laten draaien op mijn TV.

Maar het is mooi spul hoor! :)

• jxjcs
Mooi zo...
Was ook van plan om de G450 te kopen
Waarom is de G550 overigens goedkoper dan de G450...?!? (zie: Matrox.com)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op zondag 05 augustus 2001 23:49 schreef jxjcs het volgende:
Ik ben van plan om een Matrox kaart te kopen, vooral vanwege z'n goede (?) tv-out...
Maar nou zie ik dat er wel redelijk veel problemen zijn met Divx en DVD (in combinatie met de Matroxen)
Ligt het aan de kaart of hebben alleen ;) domme ;) mensen problemen?!
Mmm.... kaart rulezzz, je moet alleen m ff goed configgen. DVDMax aanzetten, en dan werkt t meeste al perfect.

Problemen met divx? divxg400 erbij, en ALLES werkt monster.. hier iig wel (win2k) en bij de klanten waar ik t geinstalleerd heb ook. (win98 en 2k systemen)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hmmm... moet alleen nog uitpielen hoe het komt dat DVDmax wel op 1152x864 werkt, maar niet op hogere resoluties.

Maar dat is wel een hele mooie feature hoor, die DVDmax!
Pagina: 1