Hoi mede-Tweakers,
De voeding van de computer van mijn ouders is aan het ratelen en wil 'm daarom graag vervangen.
Omdat ik zelf niet heel erg bekend ben in het "hardware"-wereldje kan ik jullie hulp goed gebruiken..
De foto's van de huidige PC componenten heb ik bijgevoegd.
Zou iemand mij kunnen helpen met de onderstaande vragen?
De voeding van de computer van mijn ouders is aan het ratelen en wil 'm daarom graag vervangen.
Omdat ik zelf niet heel erg bekend ben in het "hardware"-wereldje kan ik jullie hulp goed gebruiken..
De foto's van de huidige PC componenten heb ik bijgevoegd.
Zou iemand mij kunnen helpen met de onderstaande vragen?
- Om wat voor een type moederbord gaat het hier? Volgens mijn onderzoek gaat het om een ATX, klopt dit? Deze informatie heb ik nodig om te bepalen welke voeding compatible is.
- Om wat voor een type voeding gaat het hier? Volgens mijn onderzoek gaat het om een niet-modulaire voeding, klopt dit?
- Waar moet ik rekening houden bij het kopen van een nieuwe voeding? Ik wil het in ieder geval op een 500W variant houden, maar weet bijvoorbeeld niet of een modulaire voeding ook compatible is? Als dat zo is, zullen de kabels die van de voeding naar bepaalde componenten lopen nog wel compatible zijn? Zijn de kabels van een modulaire voeding compatible met mijn moederbord?
![]() | ![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/ltYp749EuZUcbqM2uXTqsiH1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jx0qh038loBvFORXBr1U4PCH.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WlzMUAeqhnxGBl0HQJ052QaD.jpg?f=fotoalbum_tile)