Monitor aankoop advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jayfunk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik zoek een?
Ultrawide Curved Gaming monitor van minimaal 34 inch voor de beste gaming ervaring

Wat is je budget?
600 tot 800 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur voor merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik

Beste mensen ik ben dus hard op zoek naar de beste gaming monitor die ik voor de prijs van max 800 euro zou kunnen aanschaffen. Het liefst natuurlijk 1ms en hoger dan 100hz. En ook een waar ik een lange tijd mee vooruit kan want wil later de RTX 3080 ti aanschaffen als hij word uitgebracht. Ben van plan om hem volgende maand aan te schaffen met mijn vakantiegeld. Alle hulp is welkom..

Alvast heel erg bedankt.

Alle reacties

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-01 09:22

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Het hangt een beetje van de games af.
Zelf heb ik wel eens zitten gamen op een 27" ultrawide, niet curves, maar dat vind ik niet geweldig.

Zelf vind ik 3x27" in een U bocht fijner. Ja, je hebt bezels, maar je kunt de schermen echt om je heen krommen. Ik tuf soms een uurtje rond in ETS/ATS en laatst heb ik Bus Simulator 18 aangeschaft, dan werkt deze setup erg fijn.

Ofwel, overweeg zo'n setup ook. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• jayfunk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-03-2022
unezra schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 20:37:
Het hangt een beetje van de games af.
Zelf heb ik wel eens zitten gamen op een 27" ultrawide, niet curves, maar dat vind ik niet geweldig.

Zelf vind ik 3x27" in een U bocht fijner. Ja, je hebt bezels, maar je kunt de schermen echt om je heen krommen. Ik tuf soms een uurtje rond in ETS/ATS en laatst heb ik Bus Simulator 18 aangeschaft, dan werkt deze setup erg fijn.

Ofwel, overweeg zo'n setup ook. :)
Bedankt voor de tip,

Zelf heb ik een niet al te grote bureau en dus heb ik het liefst 1 grote monitor. En die bezels ben ik ook niet echt fan van :D Wil nu ff 3 monitors in het vizier hebben met zoveel mogelijk revieuws zodat ik volgende maand er een kan aanschaffen. Heb nog een maand de tijd om onderzoek te gaan doen en dan start je natuurlijk bij tweakers :*)