Ik heb een probleempje met het inbellen op de casema kabel met RedHat linux 7.0.
Ik heb het gedaan volgens deze http://nl.linux.org/doc/HOWTO/Casema-kabelmodem-HOWTO-NL.html handleiding waar hij eerst wel op werkte maar wegens andere problemen die ik niet weg kreeg moest ik linux opnieuw installeeren. Wie kan mij vertellen waarom hij het niet doet of wat ik verkeerd doe?
In het 'logboek' dat linux aanmaakt zit het enige rare stukje wat ik kan vinden in het volgende:
blablabla pppd[850]: Serial connection established.
blablabla pppd[850]: Using interface ppp0
blablabla pppd[850]: Connect: ppp0 <--> /dev/modem
blablabla pppd[850]: Peer is not authorized to use remote address 212.64.xxx.xxx
blablabla pppd[850]: Connection terminated.
blablabla pppd[850]: Connect time 0.1 minutes.
blablabla pppd[850]: Sent 241 bytes, received 208 bytes.
blablabla pppd[850]: Hangup (SIGHUP)
blablabla pppd[850]: Exit
Ik blijf deze melding steeds krijgen ook als ik die pc opnieuw opstart.
Plz help me.
Ik heb het gedaan volgens deze http://nl.linux.org/doc/HOWTO/Casema-kabelmodem-HOWTO-NL.html handleiding waar hij eerst wel op werkte maar wegens andere problemen die ik niet weg kreeg moest ik linux opnieuw installeeren. Wie kan mij vertellen waarom hij het niet doet of wat ik verkeerd doe?
In het 'logboek' dat linux aanmaakt zit het enige rare stukje wat ik kan vinden in het volgende:
blablabla pppd[850]: Serial connection established.
blablabla pppd[850]: Using interface ppp0
blablabla pppd[850]: Connect: ppp0 <--> /dev/modem
blablabla pppd[850]: Peer is not authorized to use remote address 212.64.xxx.xxx
blablabla pppd[850]: Connection terminated.
blablabla pppd[850]: Connect time 0.1 minutes.
blablabla pppd[850]: Sent 241 bytes, received 208 bytes.
blablabla pppd[850]: Hangup (SIGHUP)
blablabla pppd[850]: Exit
Ik blijf deze melding steeds krijgen ook als ik die pc opnieuw opstart.
Plz help me.
edit:
P.S. Ik ben een newbie voor linux dus wel een beetje duidelijke taal als het mogelijk is.
P.S. Ik ben een newbie voor linux dus wel een beetje duidelijke taal als het mogelijk is.