Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo ik heb een iPhone 6s gekocht bij Rebuy, de iPhone functioneerde goed. Ik heb van mijn oude iPhone een reserve kopie gemaakt via tunes op mijn laptop, en op mijn nieuwe iPhone geinstalleert. dit ging allemaal vlekkeloos. Na ik alles had geinstalleert stond er dat er een update beschikbaar was voor IOS dus die heb ik uitgevoerd. Maar hier ging het mis. Tijdens het installeren kreeg ik fout melding. Toen heb het toestel met de laptop verbonden, itunes gaf toen aan dat er iets was fout gegaan en gaf aan dat ik mijn toestel moest resetten en bij werken. Ik heb dit toen gestard. Itunes gaf na een tijdje aan dat het resetten klaar was, maar de telefoon werkte niet meer. De telefoon geeft een Apple logo aan die ook te zien is bij het opstarten maar die verdwijnt om de 10 seconde en dan krijg ik een paar seconde een zwart beeld waarnaar de telefoon weer een Apple logo laat zien. mijn laptop ziet het toestel ook niet meer als ik hem verbind. weet iemand wat er aan de hand is en wat ik kan doen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de telefoon met mijn laptop verbonden maar die ziet het toestel niet, hij ziet wel mijn andere toestel.
Ik heb de aan knop en home knop een tijdje vast gehouden maar de telefoon reageert daar niet op.
Ik heb op verschillende sites gekeken naar een oplossing maar nergens kan iets vinden waarbij het toestel dit doet en nergens op reageerd

Met vriendelijke groet,

Kees

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-04-2020 19:36)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://www.iculture.nl/t...-inschakelen-iphone-ipad/

Kijk eens of je dat apparaat nog een DFU kunt laten uitvoeren. Op die site staat pér type hoe je dat uit kunt voeren maar als je niet wilt klikken:

DFU mode op de iPhone 6S
  1. Sluit je toestel aan op een computer en open iTunes. Schakel het toestel vervolgens uit.
  2. Druk de sluimerknop aan de rechterkant van het toestel in en houd deze ingedrukt.
  3. Na 3 seconden druk je ook de homeknop in. Je houdt deze twee knoppen ca. 10 seconden gelijktijdig ingedrukt.
  4. Laat vervolgens de sluimerknop los.
  5. Houd de homeknop nog ca. 5 seconden ingedrukt.
  6. iTunes zal een melding geven dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen (in feite is dit DFU-modus).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://www.iculture.nl/t...-inschakelen-iphone-ipad/

Kijk eens of je dat apparaat nog een DFU kunt laten uitvoeren. Op die site staat pér type hoe je dat uit kunt voeren maar als je niet wilt klikken:

DFU mode op de iPhone 6S
  1. Sluit je toestel aan op een computer en open iTunes. Schakel het toestel vervolgens uit.
  2. Druk de sluimerknop aan de rechterkant van het toestel in en houd deze ingedrukt.
  3. Na 3 seconden druk je ook de homeknop in. Je houdt deze twee knoppen ca. 10 seconden gelijktijdig ingedrukt.
  4. Laat vervolgens de sluimerknop los.
  5. Houd de homeknop nog ca. 5 seconden ingedrukt.
  6. iTunes zal een melding geven dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen (in feite is dit DFU-modus).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Will

Bedankt voor je reactie, Mijn laptop ziet het toestel weer na dat ik de telefoon met het toestel had verbonden en de home knop en aan knop ik drukte. Ik had dit wel geprobeerd maar niet toen het toestel met de laptop verbonden was.