Ik heb nu sinds een kleine maand een Audiosonic DVD speler model 2004 het is een stand alone speler. Hij werkt perfect, speelt mijn MP3 collectie, videocd en groeiende DVD collectie zonder problemen af, en ik ben ook zeer tevreden ermee.
Het probleem is dat hij bepaalde dvd's weigert te lezen, tot nu toe heb ik het gehad bij Crouching tiger hidden dragon en The perfect storm. Hij doet zijn best om te lezen (je hoort hem schakelen tussen lagen) maar geeft uiteindelijk de melding no-disc en spuugt de dvd uit.
Een raar iets eigenlijk dit omdat hij voor de rest alles perfect afspeelt en lust.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen (buggy dvd speler!? soort dvd!? fluke!?
bekend probleem!?)
alvast bedankt voor de reacties.
Het probleem is dat hij bepaalde dvd's weigert te lezen, tot nu toe heb ik het gehad bij Crouching tiger hidden dragon en The perfect storm. Hij doet zijn best om te lezen (je hoort hem schakelen tussen lagen) maar geeft uiteindelijk de melding no-disc en spuugt de dvd uit.
Een raar iets eigenlijk dit omdat hij voor de rest alles perfect afspeelt en lust.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen (buggy dvd speler!? soort dvd!? fluke!?
bekend probleem!?)
alvast bedankt voor de reacties.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.