Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 15 jaar afwezigheid in de gamescene toch weer het plan opgepakt een af en toe eens een spel te spelen. Als ik iets doe, doe ik het graag goed. Ik ben voornemens om 34GN850-B te kopen. Graag wil ik de spellen soepel kunnen spelen op de 34". Ik speel voornamelijk open wereld spellen als GTA5, Borderlands, The Witcher etc. Ik besef mij dat ik lang niet alle spellen op Ultra kan spelen, ik weet nog niet hoeveel ik ga gamen dus bijvoorbeeld een 2080Ti kan ik mezelf niet verantwoorden
Ik wil een sterke build, maar evengoed budget overwogen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet zozeer een max prijs. Maar gevoelsmatig wil ik rond de 1500,- uitkomen. Dit is puur voor de build dus ex scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel is nog helemaal niets aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand lijstje heb ik nu bedacht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet zozeer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie vind ik niet zo spannend aangezien ik toch niet hele dagen ga gamen. De machine komt waarschijnlijk onder mijn bureau. Hij moet niet opstijgen als ik een spel speel, dus geluid is wel van belang.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een systeem wat goed in balans is, en klaar voor de toekomst. Ik wil graag voorkomen dat ik over 3 jaar toch erachter kom dat bepaalde keuzes niet handig waren. Ik heb de meeste keuzes gevonden in BBG en reviews op internet. Ik vind het aantal merken per keuze overweldigend en vind het erg moeilijk om hier een juiste en afgewogen keuze in te maken.
Bedankt alvast!
Na 15 jaar afwezigheid in de gamescene toch weer het plan opgepakt een af en toe eens een spel te spelen. Als ik iets doe, doe ik het graag goed. Ik ben voornemens om 34GN850-B te kopen. Graag wil ik de spellen soepel kunnen spelen op de 34". Ik speel voornamelijk open wereld spellen als GTA5, Borderlands, The Witcher etc. Ik besef mij dat ik lang niet alle spellen op Ultra kan spelen, ik weet nog niet hoeveel ik ga gamen dus bijvoorbeeld een 2080Ti kan ik mezelf niet verantwoorden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet zozeer een max prijs. Maar gevoelsmatig wil ik rond de 1500,- uitkomen. Dit is puur voor de build dus ex scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel is nog helemaal niets aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand lijstje heb ik nu bedacht.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,70 | € 98,70 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 (rev. B) 960GB | € 175,93 | € 175,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.463,01 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet zozeer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie vind ik niet zo spannend aangezien ik toch niet hele dagen ga gamen. De machine komt waarschijnlijk onder mijn bureau. Hij moet niet opstijgen als ik een spel speel, dus geluid is wel van belang.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een systeem wat goed in balans is, en klaar voor de toekomst. Ik wil graag voorkomen dat ik over 3 jaar toch erachter kom dat bepaalde keuzes niet handig waren. Ik heb de meeste keuzes gevonden in BBG en reviews op internet. Ik vind het aantal merken per keuze overweldigend en vind het erg moeilijk om hier een juiste en afgewogen keuze in te maken.
Bedankt alvast!
[ Voor 17% gewijzigd door ThaSandman op 25-04-2020 15:18 ]