Hoi
Dit moet een gamesysteem worden.
Ik speel de volgende scala aan games:
Assetto Corsa
Tarkov
Zwaar gemod minecraft
Witcher 3
Dit allemaal op een 1440p ultrawide 144hz. Met de aanschaf van dit systeem wil ik en heel aantal jaren klaar te zijn waarbij mijn focus niet ligt op het maken van tussentijdse upgrades.
RGB betekent voor mij niks. De prioriteit ligt bij een stille build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1700 - 1800 euro, maar er is altijd spelingsruimten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, momenteel niet in het bezit van een desktop. Monitor, muis keyboard zijn reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Stille build heeft bij mij de voorkeur, waarbij de looks niet uitmaken. Waterkoeling vindt ik geen fijn idee en gezien de 3700x lijkt mij dat ook overkill.
Twijfels liggen nog bij het moederbord. Is een B450 de wijze keus of toch beter een x570 voor de grote meerprijs. Ik ben een motherboard noob dus heb er weinig kennis van, maar als ik kijk naar de features op een x570 vergeleken met b450 zijn die voor mij niet van toepassing. Wifi en bluetooth zijn wel een must op het board.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
^^^^
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar in loop van tijd ben ik van plan hier wel een klein beetje mee te gaan spelen.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn 1e build dus mijn kennis is niet super. Heb mij wel goed in lopen verdiepen de afgelopen weken. Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie mij nieuwe inzichten kunnen geven. Of ik compatibility issues ga krijgen.
Uiteindelijk ben ik op zoek naar een krachtig stil systeem waarbij ik een investering maak naar de toekomst zonder moet upgrade.
Dit moet een gamesysteem worden.
Ik speel de volgende scala aan games:
Assetto Corsa
Tarkov
Zwaar gemod minecraft
Witcher 3
Dit allemaal op een 1440p ultrawide 144hz. Met de aanschaf van dit systeem wil ik en heel aantal jaren klaar te zijn waarbij mijn focus niet ligt op het maken van tussentijdse upgrades.
RGB betekent voor mij niks. De prioriteit ligt bij een stille build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1700 - 1800 euro, maar er is altijd spelingsruimten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, momenteel niet in het bezit van een desktop. Monitor, muis keyboard zijn reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 150,28 | € 150,28 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 834,05 | € 834,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 78,05 | € 78,05 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.734,98 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Stille build heeft bij mij de voorkeur, waarbij de looks niet uitmaken. Waterkoeling vindt ik geen fijn idee en gezien de 3700x lijkt mij dat ook overkill.
Twijfels liggen nog bij het moederbord. Is een B450 de wijze keus of toch beter een x570 voor de grote meerprijs. Ik ben een motherboard noob dus heb er weinig kennis van, maar als ik kijk naar de features op een x570 vergeleken met b450 zijn die voor mij niet van toepassing. Wifi en bluetooth zijn wel een must op het board.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
^^^^
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar in loop van tijd ben ik van plan hier wel een klein beetje mee te gaan spelen.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn 1e build dus mijn kennis is niet super. Heb mij wel goed in lopen verdiepen de afgelopen weken. Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie mij nieuwe inzichten kunnen geven. Of ik compatibility issues ga krijgen.
Uiteindelijk ben ik op zoek naar een krachtig stil systeem waarbij ik een investering maak naar de toekomst zonder moet upgrade.