Mijn mobo doet pieperdepiep :(

Pagina: 1
Acties:

• Kaag
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:42
en liet ook nog een stinkertje.

bij nadere observatie blijkt dt amijn geheugen is doorgabrand, nadat ik het geheugen eruit haal, blijft hij nog steeds pieperdepiep doen :(

nu is mijn vraag, of mijn mobo nu gewoon totaal stuk is, of dta ik er eerst ander geheugen in moet doen. en betekent dit ook dat mijn processor kaduuk is ?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Nou, zonder intern geheugen zal het hele mobo weinig meer doen dan piepen...

Stop er eerst maar inderdaad vers geheugen in, en check dan of alles werkt...
Piept 'ie dan nog steeds, dan kan je er vanuit gaan dat je mamaplank naar de hemelen vertrokken zal zijn...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Wat voor mobo ????

Handleiding geeft meestal uitleg over de betekenis van de piepjes.... :+

Anders effe de site vd fabrikant raadplegen

Post je systeempje er effe bij (of zet hem in je sig.)

• Kaag
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:42
mobo waar het om gaat is van een highscreen PC< een VOBIS unit dus ( tja, was goed prijsje :) )

450 mhz PIII op een XXX moederboard ? ik heb op hte mobo gekeken, kon niet echt een merkje ontdekken :(

maar met vers geheugen is ie ook niet tevreden, maar ja, heb nu een ander mobootje kunnen regelen, maar rest nog, is mijn processor nu ook stuk ? ik kan hem niet testen inmijn huidige comp want het is een PIII die zijwaarts in zo'n slot zit :( |:

:'(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Hmmzz.. Doorgebrand geheugen.. Beetje vaag..

Als jij echt doorgebrand geheugen hebt, betekend dat dat je moederbord echt goed rot is geweest.. En dan heb je een hele grote kans dat ook je proc om zeep geholpen is..
Had je nog meer op het mobo zitten dan de proc en geheugen? Check die dingen dan ook nog maar es effe!

Je kunt het allemaal proberen in een ander bordje maar je hebt daarbij ook kans dat je dat bordje weer sloopt.. Pas dus op..

Enne PIII in zijwaards slot?? Je bedoelt een slot1-proc?