Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb een vraag, tot kort ben ik Telecom/ict monteur geweest bij Spie.
Ik ben 20 jaar en ik ben dus van plan om een thuisstudie ict n4 te volgen.
Heeft iemand ervaring met LOI en kent iemand andere opties die ik kan doen met leren en werken? voltijd naar school zit er voor mij niet meer in ivm prive situatie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02
Zou een BBL opleiding niet beter passen (werken + leren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
msteggink schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:31:
Zou een BBL opleiding niet beter passen (werken + leren)?
Momenteel gaat dat best wel moeilijk aangezien alle ict bbl studies worden herschreven in mijn regio en dus de aankomende 2 jaar niet worden aangeboden in deeltijdsvorm

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wat vind je leuk? als je de meer elektra kant ook leuk vind zou ik daar eens in gaan kijken. Met de toenemende complexiteit en de gedwongen verduurzaming worden allerlei apparaten al 'slimmer'. Deze kunnen installeren, inregelen en diagnosticeren is een enorme groeimarkt.

Het begint bij een Simpel zonnenpaneel en eindigt bij aanbodgestuurde laadpalen met home energy management systemen om de warmtepomp, marktprijs & eigen zonnepanelen mee te nemen in de aansturing van verwarming & lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel meer voor de beheer kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Beheer van wat precies? Beheer is ook enorm aan het verschuiven van klassiek systeembeheer naar het beheren van allerlei complexe cloud based omgevingen.

Let er vooral op dat je nu niet een vak in rolt waar de vraag sterk van af neemt of dat je onderwijs volgt wat eigenlijk al deels achterhaald is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1