Rotatie scherm IPad Pro 2018

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterzzs1984
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 22:25
Sinds een maand of 2 maak ik gebruik van mijn iPad Pro (model 2018). Ik gebruik deze in combinatie met de Apple Smart keyboard folio als toetsenbord/hoes.

Regelmatig heb ik dat als ik de hoes openklap en de iPad neerzet dat het scherm niet in de goede stand staat. Hij lijkt goed te staan maar in een fractie van tijd draait het scherm toch ondersteboven of schuin. Na oppakken en even draaien staat het scherm gewoon weer goed.

Is dit herkenbaar? Of is er iets niet goed in bijvoorbeeld de sensor?

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wow-K7JAqGJdBXLt7OGGiZOy2Xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qCgTWF6ZYLrMKG2Hl9njJ9EQ.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EPImYi_eM0Eq7J_jXLLNTvFJqA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIL7yy2UiTJLZBDLQ5WkGs2G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfie165
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 15:53
Ik heb dit verschijnsel ook en ik heb op meerdere sites gelezen dat er meerdere mensen last van hebben. Ik heb de iPad Pro sinds december 2018 in gebruik, maar sinds een vrij recente (dit jaar) iOS update heb ik hier last van. Ik heb als soort van oplossing de rotatievergrendeling aangezet omdat ik de iPad nooit in de portret-stand gebruik.

 iPhone 14 |  iPad Pro 12,9" 2018 |  Mac mini M2 Pro |  Apple TV 4K | Live PVOutput 3.770 kW W-NW 276°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielzz01
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-07-2023
Zelf maak ik gebruik van de Ipad 2018. Hierbij heb ik ook vaak gehad dat het scherm draait terwijl dit niet de bedoeling is. Daarom heb ik ervoor gekozen om de rotatievergrendeling erop te zetten. Aangezien je gebruik maakt van een toetsenbord zou dit een passende oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterzzs1984
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 22:25
Dank voor de reacties! Dan is het in ieder geval niet een probleem van specifiek mijn device. De rotatievergrendeling is een goede tip!