Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Waarom staat de nieuwste Samsung Galaxy M21 nog niet bij Pricewatch? ;(
Ik zoek iedere dag met Google en inmiddels is hij bij Samsung, Coolblue en Bol.com te koop.
De laagste prijs tot nu toe is 219 euro :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2020 11:13)

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
De m21 staat wel in de pricewatch, maar staat genoteerd als verwacht terwijl hij inderdaad gewoon al beschikbaar is sinds een paar dagen. Volgens mij zijn Bol.com en Coolblue gewoon "aangesloten" :) Ik hou deze telefoon zelf ook in de gaten maar wacht nog even wat meer (user)reviews af.

Hopelijk komt de M31 ook nog naar Nederland maar daar kan ik nog bar weinig over vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Omdat winkels die 'm verkopen wel aangesloten moeten zijn om te worden opgenomen in de Tweakers Pricewatch met dat specifieke product.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
De m21 staat wel in de pricewatch, maar staat genoteerd als verwacht terwijl hij inderdaad gewoon al beschikbaar is sinds een paar dagen. Volgens mij zijn Bol.com en Coolblue gewoon "aangesloten" :) Ik hou deze telefoon zelf ook in de gaten maar wacht nog even wat meer (user)reviews af.

Hopelijk komt de M31 ook nog naar Nederland maar daar kan ik nog bar weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dat doe ik dus ook maar in ieder geval een goede batterij (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Komt erg overeen met de A51 alleen wat goedkoper.
Ben ook benieuwd naar het toestel, en haal hem straks bij Coolblue op.

Tip voor de mensen die hoesjes etc zoeken.
De m30s is precies hetzelfde formaat en behuizing en van dat toestel is wat meer te verkrijgen al dan de M21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd aangezien dit een vraag over de Pricewatch is, verhuis ik het topic even van AND naar PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:40

Mooijekind

Manager Product Content
Bij Coolblue hebben we inmiddels een prijs bij de zwarte variant en de blauwe volgt als het goed is later vandaag.
Als ik op Bol.com zoek kom ik het toestel echter helemaal niet tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVSint
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 06:29
Via ING Punten bij Samsung EUR 209
Pagina: 1