Vraag

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Mijn vader is toe aan een nieuwe telefoon en ik ben voor hem aan het rondkijken. Zijn budget is ongeveer 300 euro. Binnnen zijn budget zijn er een heleboel opties. En het is niet helemaal duidelijk welke het beste bij hem past.

Voor hem is vooral camera en accuduur belangrijk. Voor de rest gebruikt hij de smartphone alleen maar voor een beetje appen en browsen. Het hoeft dus geen krachtpatser te zijn die de meeste recente games kan spelen oid. Hij maakt vaak binnenshuis foto's. Dus een camera die goed kan presteren onder suboptimale lichtcondities zou mooi zijn.

Wat is je budget?
ongeveer 300 euro. Flexibel tot in paar tientjes meer of minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, appen, foto's maken. Af en toe YouTube.

Wat heb je zelf al gevonden?
Deze Motorola leek mij een goede optie

pricewatch: Motorola Moto G8 Plus Blauw

Ik lees hier en daar ook dat er binnenkort een pixel 4a komt die interessant kan zijn. Maar valt dat binnen zijn budget? En wanneer kunnen we het verwachten?

Alle reacties

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-10 13:11
Eventueel paar weken wachten op de 4a. Of tegen die tijd juist een pixel 3a halen mits deze in prijs zakt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Reeker schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:38:
Eventueel paar weken wachten op de 4a. Of tegen die tijd juist een pixel 3a halen mits deze in prijs zakt!
De goedkoopste Pixel 3a is nu €339, de 4a gaat daar natuurlijk niet onder zitten :P

Maar de 3a zelf is dus wel een goede suggestie. Een betere camera voor onder de €400 ga je niet vinden.

The devil is in the details.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:32
Ik zou 100% een Pixel aanraden. Ze staan niet bekend om hun accuduur, daar moet je wel rekening mee houden. Maar daarbij.. een goede dag houd hij het echt wel uit hoor! Zelf hebben we nu een 3a en een 3XL in huis en zijn echt mega tevreden. Softwarematig top en uiteraard altijd een van de betere camera's. Hiervoor een Mate 20 Pro gehad, welke een paar honder meer kostte, maar de 3XL is toch een stuk scherper, mooier bij slecht licht en vooral natuurlijker. Verder verwacht ik dat een 3a ruimschoots aan de verwachting van je vader voldoet (nog steeds lekker vlot) en nog zeker 2 tot 3 jaar mee kan.

[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 25-04-2020 12:45 ]

Signature