Mijn vader is toe aan een nieuwe telefoon en ik ben voor hem aan het rondkijken. Zijn budget is ongeveer 300 euro. Binnnen zijn budget zijn er een heleboel opties. En het is niet helemaal duidelijk welke het beste bij hem past.
Voor hem is vooral camera en accuduur belangrijk. Voor de rest gebruikt hij de smartphone alleen maar voor een beetje appen en browsen. Het hoeft dus geen krachtpatser te zijn die de meeste recente games kan spelen oid. Hij maakt vaak binnenshuis foto's. Dus een camera die goed kan presteren onder suboptimale lichtcondities zou mooi zijn.
Wat is je budget?
ongeveer 300 euro. Flexibel tot in paar tientjes meer of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, appen, foto's maken. Af en toe YouTube.
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze Motorola leek mij een goede optie
pricewatch: Motorola Moto G8 Plus Blauw
Ik lees hier en daar ook dat er binnenkort een pixel 4a komt die interessant kan zijn. Maar valt dat binnen zijn budget? En wanneer kunnen we het verwachten?
Voor hem is vooral camera en accuduur belangrijk. Voor de rest gebruikt hij de smartphone alleen maar voor een beetje appen en browsen. Het hoeft dus geen krachtpatser te zijn die de meeste recente games kan spelen oid. Hij maakt vaak binnenshuis foto's. Dus een camera die goed kan presteren onder suboptimale lichtcondities zou mooi zijn.
Wat is je budget?
ongeveer 300 euro. Flexibel tot in paar tientjes meer of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, appen, foto's maken. Af en toe YouTube.
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze Motorola leek mij een goede optie
pricewatch: Motorola Moto G8 Plus Blauw
Ik lees hier en daar ook dat er binnenkort een pixel 4a komt die interessant kan zijn. Maar valt dat binnen zijn budget? En wanneer kunnen we het verwachten?